اگر به دنبال یک پلتفرم ساده و کاربرپسند برای ترید ارز دیجیتال می‌گردید صرافی کوینکس انتخاب بسیار خوبی برای شما است. در این پلتفرم هم افرادی که به تازگی وارد دنیای ارز دیجیتال شدند و هم افرادی که مدتی است در این حوزه فعالیت دارند به راحتی می‌توانند ترید خود را انجام دهند.  پلتفرم کوینکس در اختیار شما اطلاعات لازم برای تجزیه و تحلیل هر ارز دیجیتال را قرار می‌دهد تا شما بتوانید براساس این اطلاعات بهترین سرمایه گذاری را انجام دهید.

از طرف دیگر صرافی کوینکس جزء معدود صرافی‌های ارز دیجیتال است که دارایی‌های شما را (به دلیل تحریم‌های ایران) بلوکه نمی‌کند و تنها با کارت ملی و یا پاسپورت می‌توانید در این صرافی احراز هویت‌ کنید.

از ویژگی های صرافی کوینکس می‌توان به:

  • تنوع ارزها: در کوینکس بیشتر ارزهایی که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرد موجود است و شما می‌توانید بر روی این ارزهای دیجیتال ترید کنید. به عنوان مثال در این صرافی ارزهایی مانند: بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و… موجود است.
  • اکوسیستم ایمن: این صرافی برای ایمن نگه داشتن دارایی‌های شما از چندین پروتکل استفاده می کند تا ترید ارز دیجیتال شما در این صرافی ایمن باشد. به عنوان مثال شما در این صرافی می‌توانید از کد دو مرحله‌ای گوگل استفاده کنید و این گونه دارایی های دیجیتال تان را ایمن تر کنید.
  • پاداش در صورت معرفی دوستان: کوینکس به کاربرانی که این صرافی را به دوستان‌شان معرفی می‌کنند توکن (CoinEx) پاداش می‌دهد و کاربران می توانند از این توکن در سایر تریدها استفاده کنند.

احتمالا تا به اینجای مقاله در ذهن شما این سوال وجود دارد که چگونه در این صرافی می‌توان ترید ارز دیجیتال انجام داد. ویدیویی که در پایین این مقاله آمده است به صورت کامل «آموزش ترید ارز دیجیتال در صرافی کوینکس(CoinEx)» به شما داده شده است.

 نحوه ترید ارز دیجیتال در صرافی کوینکس:

  1. ثبت نام خود را در این صرافی تکمیل کنید
  2. در برنامه کوینکس وارد بخش «market» ‌شوید
  3. سپس جفت ارزی  که قصد تبدیل آنها به یکدیگر را دارید، در این بخش انتخاب می‌کنید.
  4. پس از کلیک کردن بر روی جفت ارز مورد نظرتان برای شما چارتی که مربوط به تغییرات قیمتی ارزهای دیجیتال است باز می‌شود.
  5. اگر قصد فروش دارید در پایین صفحه بر روی گزینه‌ی «sell» کلیک کنید.
  6. در فرمی که برای شما باز می‌شود در بخش «sell price» قیمت پیشنهادی برای فروش ارز دیجیتال و در بخش «amount» میزان سکه‌ای که قصد دارید ترید کنید را وارد کنید
  7. سپس بر روی گزینه‌ی sell کلیک کنید.

تصمیم نهایی با شماست، سایت بینوست تنها قصد اطلاع رسانی به شما را دارد و هیچ صرافی را رد و یا تایید نمی‌کند. بهتر است قبل از تصمیم گیری در مورد انتخاب صرافی ارز دیجیتال خود در مورد تمام اکسچنج‌ها اطلاعات خوبی به دست آورید و با یک دید باز انتخاب  کنید.

دسته بندی شده در:

در اینستاگرام بینوست جدید ترین مطالب را به صورت خلاصه و روزانه دریافت کنید