همان طور که در بخش اول این مقاله به شما توضیح دادیم استفاده‌ی درست از ابزار ارز دیجیتال می‌تواند تعیین کننده‌ی این باشد که شما از ترید ارزهای دیجیتال سود خواهید برد و یا ضرر!

در بخش اول این مقاله توضیح دادیم که برای یک ترید موفق در حوزه‌ی ارز دیجیتال شما باید 17 ابزار ارز دیجیتال را بشناسید و همچنین   شما را با 5 ابزار ارز دیجیتال آشنا کردیم. این ابزارهای ارز دیجیتال عبارت است از:

  1. صرافی ارزهای دیجیتال
  2.  صرافی‌های غیرمتمرکز
  3. پلتفرم‌های تریدینگ
  4. ابزارهای نمودار
  5. داده‌های بازار

لازم به ذکر است، اگر می خواهید ترید ارزهای دیجیتال را انجام دهید اما با این کار هیچ آشنایی ندارید ابتدا با تیم مشاوره‌ی سرمایه گذاری بر ارز دیجیتال «تیم مشاوره‌ی خرید و فروش ارز دیجیتال بینوست» تماس بگیرید این تیم با دانش بسیار بالایی که دارد می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین سرمایه‌گذاری را در دنیای کریپتوکارنسی‌ها داشته باشید.

در بخش دوم مقاله‌ی بهترین ابزار ارز دیجیتال شما را با 5 ابزار مهم دیگر آشنا خواهیم کرد. شما با دانستن  در مورد بهترین ابزارهای ارز دیجیتال می‌توانید یک سرمایه‌گذاری کم ریسک تر داشته باشید. پس اگر به سرمایه گذاری بر روی کریپتوکارنسی‌ها علاقه دارید در ادامه‌ی این مقاله با ما همراه باشید.

هرگز از رویداد ها و فرصت های Hard Fork، Block Halving، Swap و Airdrop غافل نشوید

به جای اتکا به مقالات خبری برای جمع آوری تمام اطلاعات، از چند تقویم اطلاع رسانی معتبر در حوزه کریپتو برای آگاهی از اتفاقات آینده در بازار کریپتو استفاده کنید.این پلتفرم‌ها به شما امکان می دهند رویدادهای آینده را با یک نگاه سریع مشاهده کنید.

چرا این موضوع مهم است؟

وقتی هاوینگ (هاوینگ  یا نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین ، برنامه‌ای از پیش طراحی شده برای سازماندهی استخراج بیت کوین هر 4 سال یکبار اتفاق می افتد.) در حال رخ دادن است (مانند بیت کوین در سال 2020) ، قیمت افزایش می یابد و یا اگر یک هاردفورک (یک هارد فورک تغییری در پروتکل ارز دیجیتال است که درآن بلاک ها و تراکنش های نامعتبر قبلی معتبر می شوند. هارد فورک گاهی باعث تبدیل شدن به دو ارز می شود مثلا بیت کوین کش هارد فورکی از بیت کوین است) اتفاق بیافتد ، این فرصت وجود دارد که کوین‌های رایگان دریافت کنید. نکته این است که همه این اتفاقات می تواند برروی قیمت ارز های دیجتال تأثیر بگذارد یا راهی برای دریافت پول رایگان باشد. بنابراین با دانستن این اتفاقات شما می‌توانید از این مزیت‌ها استفاده کنید و سود خوبی نیز به دست آورید.

  • CoinMarketCal: CoinMarketCal یکی از ابزارهای مورد علاقه در ترید کریپتو است. به کمک این سایت شما  می‌توانید شایعات را بخرید و اخبار را بفروشید – این همان سود بسیاری از تریدرها است. این ابزار یک تقویم عالی است که رویدادهای جاری آینده را برای کوین های مختلف نشان می دهد.
  • Coindar: سرویس دیگری مشابه CoinMarketCal است که رابط کاربری زیبایی دارد و به شما امکان می دهد وقایع مهم رخ داده را به سرعت و با یک نگاه مشاهده کنید.

برای یک ترید موفق در حوزه‌ی ارز دیجیتال شما باید 17 ابزار ارز دیجیتال را بشناسید

آمار شبکه

اجازه ندهید مقالات خبری منفی به شما بگویند که معاملات بیت کوین در حال کاهش است یا هزینه ها بسیار زیاد است. خودتان این داده ها را ببینید. با استفاده از ابزارهای رمزنگاری زیر ، می توانید اخبار دست اول را در رابطه با فعالیت شبکه و تیم توسعه یک کوین ببینید.

چرا این کار مهم است؟

اگر فعالیت های معاملاتی زیادی در شبکه Bitcoin مشاهده کنید ، می تواند شاخصی برای حرکت قیمت در آینده باشد. درک اینکه شبکه Bitcoin (یا هر شبکه ارز رمزنگاری شده دیگری) چقدر فعال است و یا بررسی کردن اعتبار فعالیت توسعه یک تیم، به شما در مقایسه با سایر تریدرها برتری خواهد داد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد آمار و اطلاعات کریپتو ها شما می‌توانید از سایت‌هایی که در زیر گفته شده است استفاده کنید.

  • BitcoinVisuals: این سایت یک ابزار بسیار مناسب برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پادشاه کریپتو (بیت کوین) است. در این سایت شما می‌توانید به راحتی هزینه‌ی متوسط هر تراکنش، هش ریت و اینکه چگونه این شبکه فعالیت می‌کند را از طریق این سایت ببیند. به عنوان مثال اگر می بینید که هزینه استخراج کاهش یافته و میزان استخراج کنندگان در حال افزایش است ، ممکن است برای خرید سود خوبی داشته باشد. همچنین ، اگر خبری مشاهده کردید مبنی بر اینکه بیت کوین در حال سقوط است ، می توانید اقدام به فروش ارزهای دیجیتال خود کنید.
  • Crypto Miso: این سایت برای تمام کوین ها کاربرد دارد. برای اطمینان از فعال بودن Github سکه ، آن را با CryptoMiso بررسی کنید. اطمینان از فعال بودن پروژه های منبع باز بسیار مهم است هنگام تحلیل یک رمزارز. اگر فعالیتی در جهت توسعه پروژه نباشد ، ممکن است یک پروژه مرده باشد.

گردآورنده‌های خبر

چگونه یک سایت گردآورنده‌ی خبر می‌تواند به سود آوری بیشتر از کریپتوها کمک کند؟

با وجود صدها سایت خبری که روزانه هزاران مقاله منتشر می کنند و اینفلوئنسرها در توییتر که نظرات متناقضی را منتشر می کنند ، داشتن منبعی که بتواند همه این داده ها را در یکجا جمع کند ، برای اطلاع سریع از وضعیت بازار بسیار مفید خواهد بود.

بهترین سایت‌های گردآورنده‌ی خبر:

  • CryptoPanic: این یک سایت رایگان است که تمام اطلاعات مربوط به دنیای کریپتوها را در این سایت می‌توانید بیابید. این سایت به شما این امکان را می‌دهد که داشبورد خود را برروی هشدار تغییرات قیمت تنظیم کنید. این یک ابزار عالی کریپتو برای اخبار است.
  • FAWS: نیز همان امکانات سایت کریپتوپنیک را به شما ارائه می دهد.
  • بینوست: اگر به دنبال یک منبع فارسی هستید که تمام اطلاعات روز دنیای کریپتو را در اختیار شما بگذارد، سایت بینوست یک انتخاب بسیار مناسب برای شما است.

اگر به دنبال یک منبع فارسی هستید که تمام اطلاعات روز دنیای کریپتو را در اختیار شما بگذارد، سایت بینوست یک انتخاب بسیار مناسب برای شما است. پس می توان گفت یک ابزار ارز دیجیتال فارسی سایت بینوست است.

گزارشات تحقیقاتی

گزارش های تحقیقاتی عموماً اسناد طولانی ، عمیق اما با ارزشی هستند که تجزیه و تحلیل فاندامنتال ، تحلیل تکنیکال و نظرات در مورد گذشته ، حال و آینده بازار کریپتو را به تریدرها و سرمایه‌گذاران این حوزه ارائه می‌دهد.

بهترین منابع گزارش عبارت است از:

  • Crypto Research Report: Crypto Reserach Report دارای یک گزارش سه ماهه است که به صورت عمقی در مورد ارزهای دیجیتال گزارش می‌دهد. آنها از طریق مصاحبه ، تجزیه و تحلیل آماری ، تحلیل بنیادی و چشم انداز آینده بازار تمام رمز ارزها را به صورت عمیق بررسی می‌کنند.

بات‌های تریدینگ

بات‌های تریدینگ یک قطعه‌ی نرم افزاری هستند که به شما این امکان را می دهد که یکسری پارامترهای شخصی  تعریف کنید تا این بات به هنگام ترید کردن به جای شما این پارامترها را رعایت کند. اساسا بات‌ها به جای شما ترید انجام می‌دهند همچنین شما از قبل استراتژی ترید خود را در این بات‌ها تعریف کرده اید. اگر استراتژی صحیحی را با یک بات مطمئن ایجاد کرده باشید حتی  می توانید در هنگام خواب  نیز سود به دست آورید.

بهترین‌ بات‌های تریدینگ:

  • HaasOnline: پنج سال است که در این حوزه فعالیت می‌کند و در این مدت نیز توانسته نام و نشان خوبی از خود به جای بگذارداین بات صدها شاخص فنی برای انتخاب ، یک رابط کاربری زیبا و عملکرد قابل اعتماد دارد. این بات می‌تواند به شما کمک کند تا سود خوبی را در صنعت کریپتو به دست آورید.
  • Gekko: Gekko یک بات تریدینگ رایگان و منبع باز است که از Github قابل دانلود است. این برنامه از 14 صرافی بزرگ پشتیبانی می کند و یکی از پلتفرم های پر کاربرد تا به امروز است.

در بخش‌ انتهایی این مقاله شما را با 7 ابزار باقی مانده آشنا خواهیم کرد. پس اگر علاقه دارید با سایر ابزار ارز دیجیتال آشنا شوید سایت ما را دنبال کنید.

دسته بندی شده در:

برچسب شده در:

, , ,
در اینستاگرام بینوست جدید ترین مطالب را به صورت خلاصه و روزانه دریافت کنید