ما ایرانیان به دلیل تحریم‌ها به راحتی نمی‌توانیم در یک صرافی ارز دیجیتال ترید انجام دهیم. اگر به درستی یک اکسچنچ برای ارزهای دیجیتال انتخاب نکنیم، با مشکلات بسیار زیادی مانند بلوکه شدن دارایی‌های دیجیتال روبه‌رو خواهیم شد. اما یکی از صرافی‌های قابل اعتمادی که به ما ایرانیان امکان ترید کردن را می‌دهد صرافی کوینکس (Coinex) است. نحوه احراز هویت در صرافی کوینکس بسیار راحت است و ما می‌توانیم با در درست داشتن کارت ملی در چند دقیقه هویت‌مان را در این صرافی تایید کنیم. ویدئو زیر را از دست ندهید.

همچنین می‌توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ثبت نام به مقاله آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس مراجعه کنید.

پیش از آنکه نحوه احراز هویت در صرافی کوینکس را برای شما شرح دهیم، ابتدا در مورد ویژگی‌های این صرافی با شما به طور خلاصه صحبت می‌کنیم. به طور کلی تنوع ارزهای دیجیتالی که در این صرافی وجود دارد بسیار زیاد است. در این صرافی شما می‌توانید بر روی ارزهای دیجیتال شناخته شده در جهان مانند بیت کوین، اتریوم، تتر، بیت کوین کش و غیره ترید انجام دهید. البته لازم به ذکر است که صرافی کوینکس از ارزهای فیات پشتیبانی نمی‌کند و شما در این اکسچنچ تنها می‌توانید ارزهای دیجیتال را به یکدیگر تبدیل کنید.

 احراز هویت در صرافی کوینکس

  1. ابتدا ثبت نام خود را در صرافی coinex تکمیل کنید.
  2. سپس وارد بخش پروفایل شوید و بر روی گزینه‌ی «KYC» کلیک کنید.
  3. برای شما فرمی به نام «ID Verification» باز می‌شود.
  4. بر روی گزینه‌ی تایید احراز هویت کلیک کنید.
  5. فرم جدیدی برای شما باز می‌شود، در این فرم محل زندگی از شما خواسته شده است.
  6. محل زندگی خود را ایران انتخاب کنید. سایر اطلاعات مانند: نام و نام خانوادگی را نیز باید در این فرم وارد کنید. پس از پر کردن این فرم بر روی گزینه‌ی «NEXT» کلیک کنید
  7. در فرم جدیدی که باز می‌شود شما باید شماره پاسپورت و عکس پاسپورت را آپلود کنید.
  8. البته اگر پاسپورت ندارید نگران نباشید. شما می‌توانید کارت ملی‌تان را به انگلیسی ترجمه کنید و عکس آن را در سایت بگذارید.
  9. در انتها نیز یک عکس از خودتان در حالی که شناسنامه و کارت ملی در دست دارید باید در سایت قرار دهید.
  10. از این به بعد به راحتی می‌توانید در این صرافی ترید ارزهای دیجیتال را انجام دهید.

اگر در این مورد سوالی دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم ویدئوی کوتاهی که در ابتدای این مقاله قرار دارد را با دقت ببینید. در این ویدئو به طور کامل نحوه احراز هویت در صرافی کوینکس به شما آموزش داده شده است.

اگر به دنبال سرمایه گذاری ارز دیجیتال هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که به منظور دریافت مشاوره رایگان در بخش مشاوره سرمایه گذاری ارز دیجیتال «بینوست» درخواست مشاوره خود را ثبت کنید.

دسته بندی شده در:

در اینستاگرام بینوست جدید ترین مطالب را به صورت خلاصه و روزانه دریافت کنید