تیم استراتژی بازارهای جهانی بانک جی پی مورگان (JPMorgan) جمعه گذشته گزارشی منتشر کرده و در آن به بررسی بیت کوین پرداخته است. در این گزارش همچنین جریان سرمایه به صندوق بیت کوین کمپانی Grayscale) GBTC) با صندوق­ های قابل معامله (ETFها) طلا مقایسه شده است که نشان از افزایش تقاضا برای خرید بیت کوین دارد.

یکی از دلایل بخصوص برای این افزایش تقاضا ورود پی پال (PayPal) به عرصه ارزهای دیجیتال است. پی پال در 21 اکتبر از راه اندازی خدمات رمزارز خود، از جمله بیت کوین، خبر داد. این غول پرداختی در حال حاضر خدمات خود را برای تمام کاربران ایالات متحده عملیاتی کرده است.

تحلیل گران جی پی مورگان در این گزارش توضیح داده اند: « به نظر ما صعود مقدار سرمایه موجود در صندوق بیت کوین Grayscale  نشان می دهد تقاضا برای این کوین تنها از سوی سرمایه گذاران غیرتجاری نبوده و سرمایه گذاران سازمانی نظیر دفاتر و مدیران دارایی نیز از متقاضیان آن هستند.»

این تحلیل گران در جدیدترین گزارش خود جریان سرمایه به صندوق بیت کوین Grayscale را در ماه اکتبر با جریان مشابه به صندوق های قابل معامله (ETF) طلا در همین زمان مقایسه کرده و در نتیجه گیری خود گفته اند: « تضاد میان مقدار سرمایه جاری به سوی این دو دارایی این ایده را که “برخی از سرمایه گذاران سابق ETF های طلا، نظیر دفاتر، احتمالا بیت کوین را جایگزینی برای طلا می دانند” تقویت می کند.»

Grayscale در حال حاضر 9.1 میلیارد دلار سرمایه را تحت کنترل خود دارد که 7.648 میلیارد دلار آن را صندوق بیت کوینش شامل می شود. این کمپانی در سه ماهه سوم سال 2020 بیش از 1 میلیار دلار به محصولات کریپتو خود اضافه کرده است که بخش عمده آن (81 درصد) از سوی سرمایه گذاران سازمانی تامین شده است.

اگر شما هم به دلیل افزایش تقاضا برای خرید بیت کوین توسط سازمان‌های بزرگ تصمیم گرفتید که سرمایه گذاری بیت کوین انجام دهید، به شما پیشنهاد می‌کنیم با تیم مشاوره‌ی بینوست تماس بگیرید. این تیم می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین سرمایه گذاری بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را داشته باشید.

دسته بندی شده در:

برچسب شده در:

,
در اینستاگرام بینوست جدید ترین مطالب را به صورت خلاصه و روزانه دریافت کنید