شرکت سرمایه گذاری برتر اندرسن هوروویتس ، چهار معیار کلیدی برای سه چرخه ی ارزهای رمز نگاری شده را بررسی کرد نتیجه رشد ارزهای دیجیتالی در این چهار معیار کلیدی بود.

این شرکت سرمایه گذاری فکر می کند که سابقه ی رشد رسانه های اجتماعی ، توسعه دهندگان ، قیمت ها و استارتاپ ها در میان ارزهای رمز نگاری شده می تواند به معنای یک چرخه ی مطلوب از رمز ارزها برای سرمایه گذاران در آینده باشد. این شرکت مستقر در ایالات متحده گزارشی را در تاریخ 15 ماه مه منتشر کرد و به تجزیه و تحلیل ارزهای رمزنگاری شده در طی سه دوره ی اوج گرفتن رمز ارزها یعنی  در سال های 2010 ، 2013 و 2017 پرداخت. طبق گفته این شرکت ، نرخ رشد ترکیبی سالانه (CAGR) از سال 2010 تا به امروز “رشدی پرتلاطم و در عین حال مداوم در همه ی معیارهای کلیدی را نشان می دهد.”

بر اساس گزارش اندرسن هوروویتس: ارزهای رمز نگاری شده به همان میزان که نشان می دهند نابسامان نیستند

در این گزارش آمده است: “چرخه ی سال 2017 ده‌ها پروژه ی جالب در طیف وسیعی از حوزه‌ها که شامل پرداخت ، امور مالی ، بازی ها ، زیرساخت ها و برنامه های تحت وب را نشان می‌دهد.. اندرسن هوروویتس خاطرنشان كرد: ایده های نوآورانه ای كه در چرخه ی پایانی به وجود آمده اند ، پتانسیل ایجاد “چرخه چهارم رمزنگاری” را دارند كه در صورت سازگار بودن ، می توان شاهد افزایش چشمگیر رمز ارزها در رسانه های اجتماعی ، توسعه دهنده ها و فعالیت استارتاپی باشیم. که این اتفاقات می‌تواند باعث افزایش قیمت بیت کوین شود.

نمودار قیمت بیت کوین

اگرچه چرخه های رمزنگاری بی نظم به نظر می‌رسند ، اما در مدتی طولانی رشد آنها مداوم بوده است. ایده ها ، کد ها ، پروژه ها و استارتاپ ها  محرک اصلی این نوآوری های نرم افزاری بودند .همچنین. فناوران و کارآفرینان در سال های آتی به پیشبرد چرخه های رمزنگاری خود ادامه خواهند داد و ما نیز از دیدن آنچه آن ها می سازند ، هیجان زده خواهیم شد.

دسته بندی شده در:

در اینستاگرام بینوست جدید ترین مطالب را به صورت خلاصه و روزانه دریافت کنید