اگر به دنبال ویدیویی هستید که به وسیله‌ی آن بتوانید بیت‌کوین را به سادگی بشناسید، دیدن ویدیو را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بیت‌کوین برای اولین بار در سال 2009 به میان آمد، از آن زمان به بعد توانست جایگاه بسیار خوبی را در میان مردم به دست آورد. در ابتدا بیت‌کوین فقط یک ارز دیجیتالی بود که به وسیله‌ی آن شما می‌توانستید خریدهای روزانه‌ی تان را در سایت‌های اینترنتی انجام دهید. اما امروزه این ارز دیجیتالی به عنوان یک سرمایه شناخته می‌شود به خصوص در کشورهایی که هر روز ارزش پول‌شان در حال کاهش است، بیت‌کوین می‌تواند کمک کند تا همیشه سرمایه‌ی آنها در امان بماند.

شاید برای شما جالب باشد بدانید که  برعکس سایر ارزهای موجود که نامحدود هستند و هر ساله بانک‌ها چندین هزار دلار پول چاپ می‌کنند، بیت‌کوین یک ارز محدود است و تنها 21 میلیون از آن در سراسر جهان وجود دارد. همین محدود بودن کمک به افزایش ارزش این ارز می‌کند، زیرا هنگامی که تمام این 21 میلیون بیت‌کوین از سیستم  استخراج شد افرادی که توانستند این ارز را به دست آورند، می‌توانند آن را چندین برابر قیمت اصلی به فروش برسانند.

در این ویدیو شما خواهید دید:

تمام تعریف‌های سخت و عجیبی که از بیت‌کوین تا به امروز شنیدید کنار بگذارید. در ویدیوی پایین شما می‌توانید بیت‌کوین را به سادگی بشناسید. یادتان باشد دنیای ارز و پول در حال تغییر است و برای عقب نماندن از آن نیاز است که شما با ارزهای دیجیتالی و مفاهیم آن آشنا شوید.

  • معرفی بیت‌کوین به یک زبان ساده
  • توضیح غیر متمرکز بودن ارزهای دیجیتالی
  • فعالیت شبکه‌ی بیت‌کوین
  • نحوه‌ی ساختن کیف‌پول بیت‌کوین
  • چگونگی به دست آوردن بیت‌کوین
  • مقدار حق‌الزحمه برای تراکنش در شبکه این ارز دیجیتالی

دسته بندی شده در:

برچسب شده در:

, ,
در اینستاگرام بینوست جدید ترین مطالب را به صورت خلاصه و روزانه دریافت کنید