تجسم و ظهور بیت کوین به روایت تصویر

در ویدیویی که در زیر آمده تاریخچه ارزش بیت کوین به شما نشان داده شده است. اما قبل از هر چیزی بهتر است کمی با بیت کوین آشنا شوید.

اولین بار فرد و یا گروهی به نام ساتوشی ناکاماتو در مورد بیت کوین وایت پیپر( به اولین تحقیقاتی که در مورد یک رمز ارز می‌شود اصطلاحا وایت پیپر گفته می‌شود.) در سال 2008 همزمان با بحران بزرگ اقتصادی در اروپا و آمریکا منتشر کرد.  در حقیقت به نظر می‌رسد بحران اقتصادی ساتوشی ناکاماتو را به فکر خلق کردن یک ارز دیجیتالی انداخت. هر چند ایده‌ی اولیه‌ی این ارز دیجیتال در سال 2008 به میان آمد اما برای اولین بار این شبکه در سال 2010 فعالیتش را آغاز کرد.

اگر شما در سال 2010 تصمیم می‌گرفتید بیت‌کوین بخرید برای خریدن هر کوین این شبکه تنها باید شش سنت پرداخت می‌کردید. البته همان طور که می‌دانید بیت‌کوین امروزه ارزشش بسیار بیشتر از شش سنت است. البته لازم به ذکر است افزایش قیمت بیت‌کوین همیشه صعودی نبوده است و یک شیب نزولی در سال  2014 تجربه کرده است. در  اواخر سال 2013 ارزش هر کوین در شبکه‌ی بیت‌کوین نزدیک به 758 دلار بود هر چند که نتوانست این ارزش را نگه دارد و در سال 2014 به کمترین ارزش خود رسید. یعنی هر کوین ارزشش حدود 300 دلار شد. هر چند با گذشت زمان بیت‌کوین توانست دوباره شیب صعودی داشته باشد. به طور که به هنگام نوشتن این مقاله (16 جون 2020) ارزش هر بیت‌کوین 9هزار و 502 دلار است.

به طور کلی در ویدیویی که در پایین آمده تاریخچه ارزش بیت کوین است و شما با دیدن این ویدیو متوجه‌ شیب‌های صعودی و نزولی قیمت این ارز دیجیتالی خواهید شد.

به طور کلی اگر به دنبال خرید بیت‌کوین هستید بهترین کار این است که با یک تیم مشاوره خرید بیت‌ کوین مشورت داشته باشید. یکی از بهترین تیم‌ها که می‌تواند به شما کمک بسیار زیادی بکند تیم مشاوره‌ی بینوست است. بینوست  یک تیم بسیار قوی و حرفه‌ای برای مشاوره‌ خرید و فروش بیت کوین است

دسته بندی شده در:

در اینستاگرام بینوست جدید ترین مطالب را به صورت خلاصه و روزانه دریافت کنید