تاریخچه توسعه اتریوم به روایت تصویر

اگر علاقه دارید در مورد توسعه اتریوم اطلاعات کسب کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم ویدیوی زیر را مشاهده کنید، در این ویدیو تاریخچه توسعه اتریوم به روایت تصویر به شما نشان داده شده است.

دومین رمز ارز دیجیتالی که به میان آمد اتریوم نام دارد.  اتریوم به دنبال فراتر از تبدیل شدن به یک ارز فیات( به هر ارزهایی که برای مصارف روزانه استفاده می‌شود مانند: دلار، لیر، ریال و…) است. مهم‌ترین ویژگی که در اتریوم وجود داردقراردادهای هوشمند است در حقیقت هر کسی با استفاده از بلاک‌چین اتریوم می‌تواند قرارداد هوشمند مخصوص به خود را طراحی کند. در یک قرارداد هوشمند قوانین و بندهای قرارداد به صورت کد نوشته می‌شود و در صورتی که یکی از دو طرف به این بندها عمل نکند توسط خود قرارداد تنبیه می‌شود.

خالق اتریوم مشخص است. نام این نابغه ویتالیک بوترین نام دارد. ویتالیک اهل روسیه است اما از شش سالگی در کانادا زندگی کرده است. بوترین ابتدا تصمیم داشت بر روی بیت‌کوین کار کند اما هیچ کس قبول نمی‌کرد برروی پروژه‌ی بلندپروازنه‌ی او سرمایه گذاری کند به همین دلیل بوترین تصمیم گرفت خودش به تنهایی این پروژه را آغاز کند.

اتریوم از تاریخ 21دسامبر 2013 فعالیتش را آغاز کرد و در ابتدای فعالیت این شبکه تنها بنیان‌گذاران آن بوترین و گاوین وود بر روی این شبکه کار می‌کردند. اما به دلیل ویژگی‌ها خارق العاده‌ی این شبکه تعداد افراد حاضر در این شبکه روز به روز افزایش پیدا کرده است. به گونه‌ای که در مدت زمان کوتاهی اتریوم توانست شانه به شانه‌ی بیت‌کوین حرکت کند و حریف جدی ای برای این رمز ارز شناخته شود.

در این ویدیویی که در قسمت پایین می‌بینید تاریخچه توسعه اتریوم از 21دسامبر 2013 تا 20 ژانویه 2018 به شما نشان داده شده است.

همچنین اگر علاقه دارید در مورد رمز ارز اتریوم اطلاعات کسب کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را مطالعه کنید.

دسته بندی شده در:

برچسب شده در:

, , ,
در اینستاگرام بینوست جدید ترین مطالب را به صورت خلاصه و روزانه دریافت کنید