سرمایه گذاری بر بیت کوین

سرمایه گذاری بر بیت کوین یکی از روش‌های سودآور سرمایه‌گذاری در عصر حاضر است که می‌تواند سرمایه‌ی شما را چند برابر کند. در ویدیویی که در پایین آمده شما را با نحوه سرمایه گذاری بر بیت کوین، فرصت‌ها و خطراتی که در این راه وجود دارد آشنا می‌کنیم. پس اگر دوست دارید در مورد سرمایه گذاری بر بیت کوین بیشتر بدانید در ادامه‌ی این مقاله با ما همراه باشید.

خلاصه مقاله

  • به نظر می‌رسد در آینده به خاطر بلاکچین، کارت‌های اعتباری از دور خارج شوند.
  • بیت کوین و آلت کوین‌ها امکان پرداخت همتا به همتا را فراهم می‌کنند.
  • ماینینگ و خرید از صرافی‌های معتبر دو روش برای به دست آوردن بیت کوین هستند.

بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها در بستر بلاک‌چین ایجاد می‌شوند و این امکان را به کاربران می‌دهد تا بتوانند پرداخت همتا به همتا انجام دهند. با استفاده از سیستم بلاک چین به نظر می‌رسد در آینده‌ی نه چندان دور بانک‌ها و شرکت‌های کارت اعتباری منسوخ خواهند شد.

همان طور که می‌دانید در بلاک‌چین تمام تراکنش‌ها ثبت می ‎شود و امکان اینکه کسی بتواند در این شبکه کلاه برداری و یا تقلب انجام دهد بسیار کم است. در حقیقت سیستم بلاکچین به دنبال این است تا تراکنش‌ها را ایمن و شفاف کند.

اگر به سرمایه گذاری بر بیت کوین علاقه دارید می‌توانید از دو طریق بیت کوین به دست آورید این دو روش عبارت است از:

  1. ماینینگ کردن: افرادی که در شبکه‎‌ی بلاک چین حضور دارند و با حل کردن مسائل ریاضی یک تراکنش را تایید می‌کنند وآن را در یک بلوک از بلاک‌چین قرار می‌دهند به اصطلاح ماینر گفته می‌شود و به کاری که انجام می‌دهند  ماینینگ گفته می‌شود. شبکه به ماینرها برای ثبت تراکنش‌ها در بلاک چین پاداش می‌دهد. پاداش به صورت بیت کوین است. لازم به ذکر است که میزان مصرف انرژی در ماینینگ بسیار زیاد است همچنین برای انجام این کار شما نیاز به دستگاه‌های بسیار سنگین و گران قیمت دارید. از طرفی با هر بار هاوینگ( نصف شد میزان پاداش ماینرها) میزان بیت کوین هایی که شما می‌گیرد کم خواهد شد. به طور کلی به نظر می‌رسد امروزه دیگر ماینینگ کردن یک راه حل مناسب برای به دست آوردن بیت کوین نیست
  2. خرید از صرافی‌های معتبر: برای به دست آوردن بیت کوین می‌توانید به یک صرافی معتبر مراجعه کنید و هر اندازه که می‌خواهید بیت کوین خریداری کنید. البته لازم به ذکر است بهتر است قبل از سرمایه گذاری بر بیت کوین با تیم مشاوره خرید ارزهای دیجیتال بینوست تماس بگیرید. این تیم می‌تواند به شما کمک کند تا براساس سرمایه و شرایط‌تان بهترین سرمایه گذاری را داشته باشید.

همچنین برای اطلاعات بیشتر در مورد هاوینگ می‌توانید این مقاله را مطالعه کنید.

البته سرمایه گذاری کردن بر رو بیت کوین مانند سایر سرمایه گذاری‌ها ریسک‌ها مربوط به خود را دارد. به طور کلی اگر علاقه دارید در مورد سرمایه گذاری بر بیتکوین و خطرات و فرصت‌های آن بیشتر بدانید به شما پیشنهاد می‌کنیم ویدیوی زیرا را مشاهده کنید.

دسته بندی شده در:

در اینستاگرام بینوست جدید ترین مطالب را به صورت خلاصه و روزانه دریافت کنید