مایکل سایلور، مدیرعامل کمپانی MicroStrategy که چندی پیش سرمایه گذاری  روی بیت کوین کرد ( این سرمایه‌گذاری بسیار بزرگ بود) ، در توییت اخیر خود توضیح داد که بیت کوین یک دارایی طولانی مدت است. به گفته آقای سایلور، “اگر افق سرمایه گذاری شما یک ساله باشد” هر دارایی  می‌تواند سرمایه گذاری محسوب شود. گرچه ” اگر افق سرمایه گذاری شما صدساله باشد” بیت کوین انتخاب بهتری است.

خلاصه مقاله

  • به نظر مایکل سایلور، بیت کوین یک سرمایه‌گذاری بلندمدت است.
  • سایلور بر ارزش بیت کوین نسبت به سرمایه‌گذاری‌های سنتی با چشم اندازی بلندمدت تأکید می‌کند.
  • سایلور اظهار کرده که پس از به اوج رسیدن طلا در قرن نوزدهم نوبت سرمایه‌گذاری در بیت کوین است.

نظر آقای سایلور درباره بیت کوین و اینکه این ارز دیجیتالی دارایی بلند مدت است را می توان در توییت قبلی آن هم دید که به موضوع مشابهی اشاره کرده بود. او همچنین گفته بود درک نمی‌کند معامله گران چرا به جای نگهداری (هولد) بیت کوین بیشتر مایل به معامله آن هستند. توصیه او برای نگهداری بیت کوین و معامله نکردنش کاملا نشان می دهد که چه نگرشی پشت خرید 38,250 بیت کوین کمپانی MicroStartegy بوده است، چرا که می توانست به راحتی روی ابزارهای مالی رسمی سرمایه گذاری کند. او در توییتی نوشت:

« من پیش از آنکه به بیت کوین برسم سرمایه گذاری روی فیات، اوراق قرضه، سهام، صندوق های شاخص، معاملات آپشن، املاک و مستغلات، کالا، فلزات گرانبها، آثار هنری و هنر را بررسی کردم. بیت کوین سرمایه طولانی مدت ایده آلی به نظر می‌آید، نمی فهمم چرا برخی افراد آن را معامله می کنند.»

صفحه توییتری آقای استایلر پر از اطلاعات ارزشمند مالی است. یکی دیگر از توییت‌های وی که بیان آن خالی از لطف نیست به باخت سرمایه گذاران قرن 21 اشاره می‌کند. او توضیح داده که این سرمایه گذاران با اسیر شدن در ایده های سرمایه‌گذاری قدیمی تریلیون‌ها دلار پول از دست دادند، وی همچنین اشاره کرد طلا در قرن 19 به اوج قیمت خود رسید و دیگر زمان آن رسیده که مردم به سراغ بیت کوین بروند.

حالا اگر حرف های آقای استایلر را کنار هم بگذاریم به این نتیجه می رسیم داشتن یک تکه خیلی کوچک بیت کوین نیز اصلا ایده بدی نیست، حتی اگر قرار باشد آن را 100 سال نگه دارید!

دسته بندی شده در:

در اینستاگرام بینوست جدید ترین مطالب را به صورت خلاصه و روزانه دریافت کنید