آموزش بیت‌ کوین

در ویدیویی که در بخش پایینی مقاله گذاشته شده، آموزش بیت کوین به زبان ساده است و هر آتچه که شما باید در مورد این ارز دیجیتالی بدانید وجود دارد.

بیت‌کوین یک ارز دیجیتالی است که به وسیله‌ی اینترنت از شخصی به شخص دیگر منتقل می‌شود. یکی از ویژگی‌های جذابی که این ارز دارد این است که نیازی نیست شخص گیرنده و پرداخت کننده همدگیر را بشناسند و به هم اعتماد داشته باشند. زیرا خود شبکه‌ی بیت‌کوین که بلاک‌چین نام دارد درستی تمام تراکنش‌ها را تایید می‌کند و معامله‌های انجام شده را در بلوک، بلاک‌چین قرار می‌دهد و این گونه احتمال تقلب در سیستم بیت‌کوین از بین می‌رود.

اگر به تازگی با این ارز دیجیتالی آشنا شدید ممکن است در ذهن شما سوال باشد که پشتوانه‌ی بیت‌کوین چیست؟ بگذارید این سوال را با یک سوال دیگر جواب دهیم به نظر شما پشتوانه‌ی دلار و یا سایر ارزها چیست؟ ممکن است در پاسخ به این سوال بگویید طلا و یا سایر فلزات گران قیمت اما اگر ویدیویی که در زیر آمده را مشاهده کنید، متوجه خواهید شد که سالیان زیادی است که دیگر ارزها پشتوانه ندارند. در حقیقت از زمان به میان آمدن ارز فیات (پس از شوک نیکسون)، پشتوانه داشتن برای پول بی معنی شد. پس مانند همه‌ی ارزهای فیات امروزی، بیت‌کوین نیز یک ارز بی‌پشتوانه است و هر چقدر که مردم از این ارز دیجیتالی بیشتر استقبال کنند، ارزش آن بیشتر می‌شود.

در این ویدیو خواهید دید:

  • تاریخچه ارز
  • تعریف ارز فیات
  • شوک نیکسون چیست
  • نحوه‌ی عملکرد شبکه‌ی بیت‌کوین
  • بلاک‌چین چیست
  • تفاوت بیت‌کوین با سایر ارزها
  • حضور بیت‌کوین و بلاک‌چین در آینده‌ی تکنولوژی جهان
  • فواید بیت‌کوین برای کشورها با تورم زیاد

به عبارتی در این ویدیوی سی دقیقه‌ای آموزش بیت کوین به زبان ساده برای شما کاربران تازه وارد توضیح داده شده است.

ممکن است از دور بیت‌کوین و بلاک‌چین ترسناک به نظر برسند اما اگر به سادگی و با مثال برای شما نحوه‌ی فعالیت این ارز دیجیتالی توضیح داده شود به طور قطع به سادگی مفهوم بیت‌کوین را خواهید فهمید. پس بهترین کار این است که بدون ترس و دلهره ویدیو را تماشا کنید. اگر برای شما سوال و یا مشکلی پیش آمد می‌توانید آن را با ما در میان بگذارید در اولین فرصت جواب سوال‌های شما را خواهیم داد. همچنین اگر به دنبال سرمایه‌گذاری برروی ارزهای دیجیتالی هستید می‌توانید با تیم حرفه‌ای بینوست مشاوره انجام دهید. 

دسته بندی شده در:

برچسب شده در:

,
در اینستاگرام بینوست جدید ترین مطالب را به صورت خلاصه و روزانه دریافت کنید