سرمایه گذاری در کریپتوکارنسی:

اینترنت به غیر از نقش خود در ایجاد ارتباط ، محرک اصلی ورود سرمایه گذاران به صورت آنلاین ، شکستن موانع اطلاعاتی و اجرایی برای یک طبقه بزرگ از معامله گران به نام خرده فروش‌ها بوده است.  در ادامه‌ی این اتفاقات اپلیکیشن‌های معاملات تجاری به صورت گسترده در میان معامله‌گران پخش شد این اپلیکیشن‌ها بسیار کاربردی بودند. به عبارتی معامله‌گران با استفاده از این اپلیکیشن‌ها با سرعت بیشتری می‌توانستند خرید و یا فروش را انجام دهند. در این مقاله می‌خواهیم شما را با نقاط قوت و ضعف سرمایه‌ گذاری در کریپتوکارنسی آشنا کنیم پس اگر علاقه دارید در این حوزه سرمایه‌گذازی کنید در ادامه‌ی این مقاله با ما همراه باشید.

از زمان گسترش اپلیکیشن‌های مدیریت دارایی متمرکز، سیستم عامل های مختلفی مانند eTrade و همچنین کارگزاران تعاملی تجارت های مختلف محبوبیت بیشتری پیدا کردند و  طیف گسترده ای از کلاس های دارایی،ابزار و آموزش را برای تعداد زیادی از معامله‌گران خرده فروش در دسترس قرار گرفته است.  این پلتفرم‌ها بسیاری از کارکردها را متمرکز کرد و نقدینگیشان را از طریق چندین صرافی (exchanges)و ECN تأمین می کنند و بر مزایای سرمایه گذاری آنلاین نیز می افزایند.

بینوست می تواند به شما در مورد سرمایه‌ گذاری در کریپتوکارنسی کمک کند

پیشگویی‌های کلیدی در مورد سرمایه‌ گذاری در کریپتوکارنسی‌:

  • سرمایه گذاران به دنبال اضافه کردن مقدار کمی ارز دیجیتال مانند بیت کوین به سبدهای خود هستند تا بتوانند اوراق بهادار را متنوع کنند و برخی از روند صعودی این طبقه دارایی جدید را بدست آورند.
  • با این حال ، کریپتوکارنسی‌ها می تواند برای معامله‌گران جدید و بسیاری از سرمایه گذاران معمولی به دلیل اینکه با چگونگی ایجاد کیف پول و .. آشنایی ندارند ممکن است این نوع سرمایه گذاری دشوار به نظر برسد.
  • به همین دلیل برای کمک به معامله‌گران تیم‌ها و شرکت‌های مشاوره خرید و سرمایه‌گذاری بر روی ارزهای دیجیتال به وجود آمده است تا معامله‌گران بتوانند بدون هیچ نگرانی از سرمایه گذاری بر روی ارزهای دیجیتال سود ببرند.

مدیریت دارایی کریپتوکارنسی

در حال حاضر انقلاب تکنولوژی به نقطه‌ی اوجش رسیده است. سال گذشته ربات-مشاور و همچنین برنامه‌ی مدیر دارایی آنلاین در انگلیس  بیش از یک میلیارد دلار درآمد داشت.

هرچند که دارایی‌های غیرمتمرکز مانند ارزهای دیجیتال از مشاوره‌ها و خدمات کمتری برخوردار هستند که همین موضوع  چالش‌های بسیار زیادی را برای علاقه‌مندان به سرمایه گذاری در ارز دیجیتال به وجود آورده است به خصوص که میزان دانش معامله‌گران در این حوزه بسیار کمتر از تجارت‌های متمرکز است.

با توجه به شرایط فعلی ، ابزارهای مدیریت دارایی‌های ارز دیجیتال به سرعت در حال ظهور هستند تا به سرمایه گذاران خرده فروش در کاوش بازار کمک کنند.

برای شرکت هایی که در پشت این سیستم پلتفرم‌ها هستند ، انگیزه واضح است:

سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال نزدیک به 400 میلیارد دلار است و شروع به نشان دادن ثبات می کند.

هر چقدر که یک بازار بالغ‌تر شود سرمایه‌گذاران بیشتری دوست دارند در آن سرمایه‌گذاری کنند حتی سرمایه‌گذارانی که در مورد این بازار اطلاعات ندارند نیز ممکن است تصمیم بگیرند که وارد آن شوند.  به همین دلیل این بازار نیاز به یک پلتفرمی دارد که دسترسی همه معامله‌گران به اکوسیستم و اطلاعات آن را راحت کند.

درخواست تجدید مدیریت برای  کریپتوکارنسی‌ها

روند خرید ارزهای دیجیتال هنوز هم برای عده بسیاری سخت است و ترجیح می دهند که به جای این ارزها از خرید سهام عادی بهره مند شوید. با جذب معامله‌گران جدید در حوزه کریپتوکارنسی‌، شركت كنندگان بازار بيشتر متوجه نياز به ابزارهايی براي مديريت اوراق بهادار كريپتو براي معامله گران در تمام سطوح مهارت می‌شوند.

در حال حاضر، معامله گران جدیدی که در این حوزه وارد می‌شوند باید یک کیف پول کریپتو کارنسی  انتخاب کنند که بتوانندکریپتوکارنسی مورد علاقه خود را معامله کنند. سپس باید به دنبال یک صرافی  باشند تا بتوانند سکه های موردنظر و مورد علاقه خود را قبل از اتمام مراحل تایید چندوجهی و همچنین پیش از طولانی شدن روند مورد استفاده قرار دهند.

سرمایه‌ گذاری در کریپتوکارنسی به دلیل ناآشنا نبودن افراد با این حوزه کمی دشوار است

پس از ورود به بازار، در صورت تمایل به متنوع کردن دارایی های خودتان، شما باید تبادلات مختلفی در کیف پول خود انجام دهید.  اگرچه این کار قابل انجام است اما به دلیل پیچیدگی‌های خاص خودش بسیاری از معامله‌گران برای ورود به این بازار دچار شک و تردید هستند.

الون مورچ، مدیر عامل شرکت Blox خاطرنشان می کند که وضعیت کنونی برای پیگیری و مدیریت کریپیتوکارنسی‌هایی که شما در کیف پول دارید کار راحتی نیست یا به قولی این کار شبیه پیاده روی کردن در پارک نیست!! حتی برای افرادی که در این حوزه مدت زمان زیادی است در این حوزه فعالیت می‌کنند کمک بیشتری به خود کرده اید. دانستن اینکه سکه های شما در کجا نگهداری می شوند ، نحوه عملکرد آنها و وضعیت واقعی آنها چیست ، می تواند یک چالش باشد. ”

در نتیجه می توان گفت که برخی از شرکت هایی که به صورت ابزاری در این زمینه معرفی می شوند در بازارهای سنتی که شامل مدیریت دارایی می شود مورد استفاده هستند.با استفاده از این ابزارهابه جای اینکه مجبور به مدیریت چندین حساب و کیف پول باشید ، پلتفرم‌های مدیریت کریپتوکارنسی‌ها با کمک به کاربران در ادغام دارایی‌ها متنوع دیجیتالی خود ، همزمان با ارائه ابزارهای پیشرفته مدیریت سبد(portfolio).، روند کار را ساده می کنند.

در حال حاضر چندین صندوق وجود دارد که مدیریت کریپتوکارنسی‌ها را ارائه می دهند و از طرف مشتریان سرمایه گذاری می کنند. تا به امروز این مدل سرمایه‌گذاری نتایج بسیار خوبی داشته است. به عنوان مثال در شرکت  مدیریت دارایی Bitwise Asset، گزارش بازگشت سرمایه 51٪ در کمتر از 4 ماه پس از ایجاد یک صندوق کریپتوکارنسی خاص بوده است.

با افزایش محبوبیت در این نوع کلاس دارایی ، سرمایه گذاران نهادی متوجه شده‌اند که سرمایه‌گذاری بر کریپتوکارنسی‌ها یک سرمایه‌گذاری بسیار موفق خواهد بود.

با این وجود ، بسیاری از معامله گران در اکوسیستم کریپتوکارنسی خودشان سرمایه‌یشان را مدیریت می کنند  و برای این کار پلتفرم‌های زیادی وجود دارد که به آنها کمک کند مانند: پلتفرمgo-to toolsو…

سرمایه‌ گذاری در کریپتوکارنسی نیاز به دانش دارد

افق جدید و ساده در مورد سرمایه‌ گذاری در کریپتوکارنسی

پذیرش کریپتوکارنسی‌ها تنها در صورتی پایدار خواهد بود که معامله‌گران جدید در بازار بتوانند به راحتی معامله انجام دهند. ابزارهای مدیریت دارایی کریپتوکارنسی به معامله گران از تمام سطوح مهارت ، مکانی ساده و متمرکز تری برای مدیریت سرمایه گذاری های خود ارائه کند و در نتیجه مسیری روشن تری برای ورود به اکوسیستم کریپتوکارنسی به وجود آید.

به طور کلی اگر شما هم به دنبال خرید و ترید در حوزه کریپتوکارنسی هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم با تیم مشاوره سرمایه‌ گذاری در کریپتوکارنسی «بینوست» مشورت کنید این تیم می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال را داشته باشید.

دسته بندی شده در:

در اینستاگرام بینوست جدید ترین مطالب را به صورت خلاصه و روزانه دریافت کنید