برای کسانی که به دنبال سرمایه‌گذاران برای کمک به رشد کسب و کار خود هستند، پلتفرم‌های غیرمتمرکز مانند Raise فرصتی ارائه می‌دهند که با چیزی که قبلاً وجود داشته متفاوت است. در این مقاله می‌خواهیم در مورد امور مالی غیرمتمرکز صحبت کنیم.

DeFi این امکان را دارد که از بسیاری جهات زندگی ما را دگرگون کند از چیزهای کوچک و روزمره مانند نحوه پرداخت کالا تا چگونگی رأی دادن.

خلاصه مقاله

  • با Raise سرمایه‌گذاران می‌توانند از وام‌های غیرمتمرکز استفاده کنند.
  • امکان ثبت نام به صورت ساده و سریع یکی از مزایای پلتفرم Raise است.
  • از مزایای دیفای می‌توان به کارایی، استفاده آسان و امکان کسب درآمد از آن اشاره کرد.
  • پلتفرم Raise نوعی بازار وام دهی است که افراد سراسر دنیا را به فرصت‌های تازه وصل می‌کند.

Raise چیست؟

سرمایه‌گذاری یکی از حوزه‌های کلیدی در حال پیشرفت دیفای است. پلتفرم‌های وام دهی غیرمتمرکز همتا به همتا در حال تغییر شکل دادن سیستم مالی قدیمی هستند. یکی از این پلتفرم‌ها (Raise) روند وام دهی را غیرمتمرکز کرده و از قراردادهای هوشمند برای حمایت از هر تراکنش استفاده می کند. پایه و اساس این پلتفرم کریپتوکارنسی است.

Raise به سرمایه گذاران کریپتو این فرصت را می‌دهد تا ضمن حمایت از تجارت‌هایی که به کریپتو نیاز دارند، به سودهای چشمگیری در سرمایه گذاری های خود دست یابند. علاوه بر این که پلتفرم‌های غیرمتمرکز وام‌دهی همتا به همتا، درآمدزایی سرمایه گذاران و تأمین بودجه برای وام گیرندگان را برای سرمایه گذاری آسان می‌کند. تغییرات اساسی دیگری نیز با کمک دیفای ایجاد می کند که بسیار حیرت آور است.

Raise در حال اتصال افراد از طریق DeFi است

در زمانی که بسیاری از ما در حال قطع ارتباط با یکدیگر هستیم، DeFi (امور مالی غیرمتمرکز) با پتانسیل تغییر در همه موارد، ظهور کرده است.

با استفاده از شبکه اوپن سورس بلاک چین، DeFi به افراد در سراسر جهان فرصت اتصال و همکاری باهم را می دهد. همه اینها بدون دخالت یک “واسطه” امکان پذیر است.

این نوع جدید و غیرمتمرکز وام دهی همتا به همتا که امکان تعریف مجدد کامل مفهوم تجارت، سرمایه گذاری و وام دهی را دارد، مثال زدنی است. 

امور مالی غیرمتمرکز در واقع یک سیستم بدون مرز است که بیشتر به نفع افراد است تا شرکت‎ها و به افراد در سراسر جهان (به ویژه کشورهایی که سابقاً از روند پیشرفت مالی حذف شده‌اند) قدرت می‌بخشد.

DeFi در حال توسعه یک وضعیت جریان آزاد (free-flowing) و برد- برد، هم برای سرمایه‌گذاران و هم برای وام دهندگان است،این سیستم بر اساس یک سیستم مبتنی بر انصاف، اعتماد و شفافیت ساخته شده است.

سرمایه گذاران از مزایای DeFi (امور مالی غیرمتمرکز) سود می‌برند

سرمایه گذاران از مزایای امور مالی غیرمتمرکز سود می‌برند

اگر فقط از نظر تجربه کاربری به مسأله نگاه کنیم، وام های غیر متمرکز همتا به همتا چیزی را به سرمایه‌گذاران می‌دهند که اصلا به آن عادت ندارند. « کارآیی و سهولت استفاده »دو کلمه ای نیستند که معمولاً با صنعت سرمایه‌گذاری مرتبط باشند.

این قطعاً یک امتیاز فروش برای Raise است و این موضوع اولین چیزی است که سرمایه گذاران همتا به همتا را تحت تاثیر قرار می‌دهد. یک فرآیند ثبت نام سریع و ساده مانند چیزی که Raise ارائه می‌دهد موجب شده تا کاربران خیلی سریع در این پلتفرم شروع به سرمایه‌گذاری کنند.

به محض اینکه آنها شروع به سرمایه گذاری می‌کنند، بالاترین ROI یا نرخ بازگشت سرمایه مشخص می شود. ROI حقیقتا بسیار بالاتر از سایر انواع سرمایه گذاری است. این تا حدودی به ماهیت DeFi برمی‌گردد، زیرا امور مالی غیرمتمرکز تمام هزینه‌های زیادی و خرابی‌های غیرضروری را که باعث مسدود شدن سیستم‌ها می‌شود را از بین می‌برد.  در حقیقت این موضوع همان چیزی است که وام‌های همتا به همتا را بدون دریافت فی برای سرمایه‌گذاران امکان پذیر می‌کند.

اگر کارآیی، سهولت استفاده و پول در آوردن را درنظر نگیرید، DeFi مردم را قادر می‌سازد تا در مواردی که برایشان مهم است سرمایه گذاری کنند. این فقط تماشای رشد ارزش پول -به همان خوبی که هست- نیست. بسیار پر معنی تر است.

ما در حال رسیدن به نقطه ای از تاریخ هستیم که بیشتر می خواهیم پایبند اخلاق باشیم و معنای بیشتری به کارهایمان بدهیم. از طریق DeFi (امور مالی غیرمتمرکز) و این مدل جدید وام دهی همتا به همتا، هر سرمایه گذاری قادر است که ضمن ایجاد تغییر، درآمد کسب کند.

البته که ممکن است قطره ای در اقیانوس به نظر برسد. اما هر قطره مهم و امیدوارکننده است و روند قدیمی در حال تغییر است.

وام گیرندگان ازمزایای دیفای سود می‌برند

برای کسانی که به دنبال سرمایه‌گذاران برای کمک به رشد کسب و کار خود هستند، پلتفرم‌های وام دهی غیرمتمرکز همتا به همتا مثل Raise، فرصتی بر خلاف هر آنچه در گذشته بود، ارائه می‌دهند.

در گذشته وام گیرندگان در صورت نیاز به وام گرفتن و پول برای کمک به راه اندازی تجارت خود، به بانک های محلی وصل می‌شدند. اما حالا DeFi همه حد و مرزها را حذف کرده است. از طریق پلتفرم‌های پیشگام مانند Raise، وام گیرندگان می‌توانند با سرمایه گذاران در سراسر جهان از سانفرانسیسکو تا سنگاپور و هرجای دیگر که فکرش را بکنید، ارتباط برقرار کنند و به آنها فرصت بسیار بیشتری برای تأمین وجوه از یک سرمایه گذارِ مناسب را می‌دهد.

وام گیرندگان نرخ بهره و مدت وام را انتخاب می کنند و مهمتر از همه، کنترل کسب و کار خود را بدست می گیرند. برای مثال: برخلاف سرمایه گذاری جمعی، سرمایه گذاران همتا به همتا‌ هیچ ارتباطی با بیزینس وام دهنده ندارد.

DeFi با فرآیندی عادلانه، شفاف و صریح کنترل بیشتری به وام دهندگان می دهد. این قرارداد با یک قرارداد هوشمند مبتنی بر بلاک چین بسته شده است که خود به خود تنظیم می‌شود و پس از راه اندازی، فقط به مکانیسم های داخلی متکی است. بدون اینکه نیاز به دخالت خارجی باشد.

این انگیزه خوبی برای وام دهندگان است. آنها می‌توانند با سرمایه گذار از بخشِ دیگری از جهان وارد معامله شوند و نیازی به اعتماد به معامله ندارند. DeFi (امور مالی غیرمتمرکز) اعتماد را امری قطعی می‌کند و وام دهندگان را متمرکز می‌کند تا بهترین اهرم را برای تجارت خود به دست آورند.

در دراز مدت‌، این دسترسی بدون محدودیت به بودجه، محرک بزرگی برای صنایع در حال ظهور، به ویژه در کشورهای در حال توسعه خواهد شد. با ایده‌ها و نوآوری‌هایی که از هر گوشه جهان بدست می‌آید، ما به طور بالقوه شاهد توزیع مجدد عظیم ثروت خواهیم بود . چیزی که به نفع همه و بخصوص نسل های بعدی است.

DeFi (امور مالی غیرمتمرکز) در حال تغییر زندگی است

امور مالی غیرمتمرکز در حال تغییر زندگی است

واضح است که پلتفرم‌های همتا به همتای جدید مانند Raise مبتنی بر DeFi  به کاربران خود یک چیز بی نظیر ارائه می‌دهند. از طریق مالیات غیرمتمرکز آنها قادر به ایجاد محیطی برای سرمایه گذاران جهت دستیابی به سودهای قابل توجه و حتی ایجاد درآمد منفعل هستند.

آنچه وام دهی همتا به همتا غیر متمرکز را متمایز می کند، پتانسیل تغییر در سرمایه گذاری و  وام – و در نهایت روش زندگی- است. با سرعت، کارآیی و شفافیت بالاتر.

پس آنچه که به نظر می‌رسید در یک سیستم سخت، دشوار، بوروکراتیک و فاسد ابدی است، به مرور از بین رفته و قطعاً این تغییر مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

Raise یک بازار وام دهی است که افراد را به فرصت‌های سرمایه گذاری بخصوص در کشورهای نوظهور متصل می‌کند. و با بهره گیری از فناوری بلاک چین، یک پلتفرم شفاف و ایمن است که از یک طرف به سرمایه گذاران اجازه می‌دهد بازدهی خوبی کسب کنند و از طرف دیگر وام گیرندگان نیز قادر به رشد تجارت خود هستند.

قرار است پلتفرم های وام دهی های جدید و یک  APR پانزده درصدی به زودی ارائه شود. پس در لیست انتظار ثبت نام کنید و اولین کسی باشید که می‌داند چه زمانی آغاز می شود. 

سرمایه گذاری رمز ارز نسبت به گذشته ریسک‌های بسیار کمتری دارد با این وجود به شما پیشنهاد می کنیم با تیم مشاوره ی سرمایه گذاری رمز ارز «بینوست» تماس بگیرید.

دسته بندی شده در:

در اینستاگرام بینوست جدید ترین مطالب را به صورت خلاصه و روزانه دریافت کنید