آموزش ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال کوینکس: صرافی کوینکس(CoinEx) یک صرافی بین المللی در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال است.کارشناسان بسیار حرفه‌ای در تیم CoinEx مشغول به کار هستند که همین موضوع این صرافی را به یک پلتفرم ایمن برای ترید ارزهای دیجیتال تبدیل  کرده است. به عنوان مثال می‌توان به یانگ هایپو(Yang Haipo)موسس صرافی کوینکس اشاره کرد، او یکی از بهترین‌ها در امور مالی و  اینترنت به حساب می‌آید. در ویدیویی که در پایین آمده قصد داریم شما را با نحوه ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال کوینکس آشنا کنیم

همان طور که توضیح دادیم این صرافی یکی از قابل اعتمادترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان است و شما به راحتی می‌توانید در این صرافی ترید انجام دهید. اما سوال اصلی این است «نحوه ثبت نام در این صرافی که  بیش از 100 کشور به آن دسترسی دارند به چه شکل است؟»

همچنین می‌توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد  ترید با فرکانس بالا این مقاله را مطالعه کنید.

اگر شما علاقه دارید که ترید کردن بر روی ارزهای دیجیتال را آغاز کنید اما نمی‌دانید که این کار را باید چگونه انجام دهید به شما پیشنهاد می‌کنیم با تیم مشاوره خرید و فروش ارزهای دیجیتال «بینوست» تماس بگیرید. این تیم به دلیل 15 سال سابقه در بازارهای اقتصادی و ارزهای دیجیتال می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین سرمایه گذاری در این حوزه را داشته باشید.

به طور کلی برای ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال کوینکس باید به صورت زیر عمل کنید:

  1. ابتدا وارد سایت کوینکس می‌شوید
  2. بر روی گزینه‌ی sign up کلیک می‌کنید
  3. وارد صفحه‌ی ثبت نام می‌شوید.
  4. درفرم باز شده باید ایمیل خود را وارد کنید. به ایمیلی که در این صفحه وارد کردید کدی ارسال می‌شود که برای تایید ثبت نام باید این کد را در کادر مربوطه وارد کنید. در کادر بعدی این فرم از شما رمزعبور و تایید رمز عبور خواسته شده است.
  5. پس از تکمیل کردن این فرم شما باید بر روی گزینه‌ی sign up کلیک کنید.
  6. تبریک می‌گم شما دیگر عضو سایت کوینکس هستید و می‌توانید معاملات خود را در این صرافی آغاز کنید.

به شما پیشنهاد می‌کنیم برای یادگرفتن ثبت نام در صرافی کوینکس ویدیویی که در بالای این مطلب قرار داده شده است را با دقت تماشا کنید و اگر برای شما سوال و یا مشکلی پیش آمد در بخش کامنت با ما آنها را مطرح کنید.

ویژگی‌های مثبت صرافی کوینکس عبارتند از:

  • طراحی کاربری آسان
  • جهانی بودن
  • هزینه‌ی پایین معاملات در این صرافی
  • داشتن اپلیکیشن برای موبایل

سایت بینوست هیچ صرافی را تایید و یا رد نمی‌کند و هدف ما از این نوع مقالات تنها اطلاع رسانی به شما است. برای تصمیم گیری در مورد این که کدام صرافی ارز دیجیتال برای شما مناسب است، بهتر است در مورد صرافی‌ها اطلاعات کاملی به دست آورید تا از این طریق بتوانید یک انتخاب درست و صحیح داشته باشید.

دسته بندی شده در:

در اینستاگرام بینوست جدید ترین مطالب را به صورت خلاصه و روزانه دریافت کنید