برادران وینکلواس  (Winklevoss ):  بازار گاوی( زمانی که بازار رو به صعود باشد به این بازار به اصطلاح Bull market گفته می‌شود.) بیت کوین بسیار متفاوت خواهد بود. کامرون وینکلواس بیلیونر و موسس صرافی ارزهای دیجیتال Gemini بر این باور است که بازار گاوی آینده بیت کوین (BTC) نسبت به بازارهای رو به صعود قبلی بسیار متفاوت‌تر خواهد بود. کامرون اضافه کرد در بازار گاوی آینده‌ی بیت کوین سرمایه، زیر ساخت و پروژه‌های به مراتب بیشتری وجود خواهد داشت.در این مقاله قصد داریم آینده سرمایه گذاری بر bitcoin را برای شما شرح دهیم.

Winklevoss گفت:

بازار رو به صعود بعدی بیت کوین(بازار گاوی) نسبت به بازارهای قبلی تفاوت‌های چشمگیری خواهد داشت. امروزه سرمایه، سرمایه انسانی، پروژه ها و زیرساخت‌های بیشتر و بهتری نسبت به سال 2017 در حوزه‌ی بیت کوین وجود دارد. همچنین لازم به ذکر است که نرخ تورم واقعی برای تمام ارزهای فیات ( ارزهایی مانند: دلار، یورو، ریال و.. ارزهای فیات هستند.) بسیار بالاست که این موضوع به رشد بیت کوین کمک خواهد کرد.

داده‌های مختلف به این موضوع اشاره دارند که میزان سرمایه‌ای که سرمایه گذاران در بازار رمز ارز سرمایه گذاری می کنند نسبت به قبل چندین برابر شده است.

براساس این داده‌ها تا به امروز تتر بزرگترین استیبل کوین در بازار ارز دیجیتال بوده است. سرمایه گذاران  به ویژه در کشورهایی که عدم قطعیت نظارتی وجود دارذ، برای تجارت دارایی های ارز دیجیتال به استیبل کوین‌ها متکی هستند. بزرگ شدن سریع رمز ارز تتر در مارکت کپ (market cap) بیان گر این است که در آینده‌ی نه چندان دور ارزهای فیات بیشتری به ارز دیجیتال تبدیل خواهند شد.

براساس نمودار مارکت کپ تتر در آینده ی نه چندان دور ارزهای فیات بیشتری به ارزهای دیجیتال تبدیل خواهند شد.

کاربرانی که در صندوق سرمایه گذاری

 (Grayscale) سرمایه گذاری می کنند  با اعتماد و اتکاء به بخش ارزهای دیجیتال «گری اسکیل» این سرمایه گذاری را انجام می‌دهند. در سه ماهه گذشته ، دارایی های تحت مدیریت در مجموعه محصولات Grayscale به بالاترین میزان در هر زمان رسیده است به عبارتی در این صندوق به میزان 5.1 میلیارد دلار سرمایه گذاری انجام شده.

باری گیلبرت(Barry Silbert ) مدیر عامل گری اسکیل می‌گوید:

در سال 2013 همه فکر می‌کردند ما دیوانه هستیم که بر روی bitcoin سرمایه گذاری می کنیم، اما امروز به ما نگاه کنید؟!

برخورد تحت مدیریت مارکت کپ Tether و دارایی های رمز نگاری شده Grayscale نشان می دهد که سرمایه در دست موسسات و تریدرهای خرده فروشی همچنان به طور قابل ملاحظه ای رو به افزایش است.

زیر ساخت های بازار ارز دیجیتال رو به بهبود است

در سال 2020 ، صرافی ها و بانک ها در ایالات متحده در درجه اول وضوح نظارتی را در مورد ارزهای دیجیتال در نظر گرفتند.

دفتر كنترل كننده ارز آمريكا (OCC)  به بانك‌ها اين امكان را مي دهد تا راه حل هاي نگهداري كريپتو را ارائه و به كار گيرند. در اصل این یک چراغ سبز برای مؤسسات مالی در ایالات متحده است تا در بازار ارز رمزنگاری شده، شرکت کنند.

همچنین JPMorgan گزارش داده که صرافی های Gemini و Coinbase که بزرگترین صرافی های ارزهای دیجیتال در آمریکا هستند را به عنوان مشتری قبول کرده است. از این طریق ، ترس از روابط بانکی پیچیده و مؤثر بر صرافی ها و کاربران کم شده است.

شفافیت پیرامون ارزهای رمزپایه توسط تنظیم کننده های اصلی ایالات متحده و بانک ها می تواند درک این نوع کلاس دارایی را توسط جریان اصلی بهبود بخشد. این بدان معناست که اگر بیت کوین به یک بازار گاوی نزدیک شود، در کل می‌تواند به نفع بیت کوین باشد و علاقه برای سرمایه گذاری بر روی این رمز ارز بسیار بیشتر خواهد شد.

سرمایه گذاری بر bitcoin در آینده ی نه چندان دور سرمایه ی شما را چندین برابر خواهد کرد.

استارتاپ‌های کریپتو در حال یافتن موارد کاربردی در این حوزه هستند

سرمایه گذاری بر بیت کوین: به طور کلی ، پروژه ها و شرکت ها در هر دو بازار بیت کوین و Crypto با افزایش کیفیت روبه رو هستند. این امر تا حدی به دلیل افزایش وضوح نظارتی و این واقعیت است که بیشتر بنگاه‌های سنتی مایل به همکاری با شرکت‌های رمزنگاری هستند.

به عنوان نمونه ، استارتاپ Bitcoin Lightning Zap با ویزا کارت کار می کند و در برنامه‌ی Fintech Fast Track Program شرکت کرده است. این به Zap اجازه می دهد تا ویزا کارت  را به عنوان شریک در نظر بگیرد.

زپ(Zap) مدیر عامل جک مالرز(Jack Mallers) می‌گوید:

ما به طور پیمانکاری موظف هستیم یکی از پروژه‌هایمان را در 12 ماه آینده راه اندازی کنیم و برنامه داریم تا در چند ماه اخیر این کار را انجام دهیم.

پروژه های بهتر ، افزایش سرمایه و بهبود زیرساخت ها باعث افزایش سطح اطمینان در بین سرمایه گذاران بیت کوین شده و این باعث افزایش تمایل برای سرمایه گذاری بر بیت کوین و کریپتو می‌شود. در میان مدت ، سرمایه گذاران سطح بالا امیدوارند که BTC این عوامل را منعکس کند.

به طور کلی اگر به دنبال سرمایه گذاری بر bitcoin و یا کریپتو هستید به شما پیشنهاد می کنیم ابتدا با تیم سرمایه گذاری بینوست تماس بگیرید این تیم می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین و سودآورترین تصمیم را بگیرید.

دسته بندی شده در:

در اینستاگرام بینوست جدید ترین مطالب را به صورت خلاصه و روزانه دریافت کنید