آلت کوین‌ها، ارزهای دیجیتالی هستند که پس از بیت کوین به وجود آمدند و هدف آنها ارائه راه حل‌هایی بهتر از بیت کوین بود. در این مقاله از سایت سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال بینوست به نظرات کارشناسان مختلف برای بهترین آلت کوین می‌پردازیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید

خلاصه مقاله

  • آلت کوین‌ها، ارزهای دیجیتالی هستند که پس از بیت کوین به بازار آمدند.
  • آردوینو، مدیر ارشد فناوری Bitfnex یکی از شخصیت های مهمی است که بیان کرده است به جز بیت کوین، آلت کوین‌هایی مانند اتر، تتر و مونرو را دنبال می‌کند.
  • به نظر اریک تراون یکی از تاجران وال استریت نیز ارزش رمزارزهای دیگر به آلت کوین وابسته است.

آلت کوین(altcoin) چیست؟

آلت کوین ها(altcoin) ارزهای دیجیتالی هستند که پس از بیت کوین به بازارهای مالی دنیا معرفی شدند. موفقیت بیت کوین توسعه دهندگان ارزهای دیجیتال را به سمت ایجاد ارزهای دیجیتال جدید سوق داد. بیشتر altcoinها بر اساس چارچوب های بیت کوین طراحی شده اند. ما در این بحث نظر افراد متخصص و کارشناسان مشهور  در زمینه آلت کوین (altcoin)های مختلفی که آنها تمایل دارند در سال 2020 مشاهده و پیگیری کنند را  با شما به اشتراک میگذاریم.

کارشناسان در زمینه علاقه مندی خود به آلت کوین(altcoin) های مختلف چه می گویند:

  1. پائولو آردوینو(Paolo Ardoino)، مدیر ارشد فناوری Bitfinex:آلت کوین(altcoin) چیست؟به غیر از بیت کوین altcoin های اتر، تتر، مونرو، تزوس، Algorand و بسیاری از آلت کوین های دیگر را که در Bitfinex  ذکر شده است را دنبال می کنم. مهم است که با پیشرفت های اخیر به روز باشید.
  2.  مارک پی برنگر(Marc P.Bernegger) سرمایه گذار Fintech در Crypto Finance:ه غیر از بیت کوین altcoin های اتر، تتر، مونرو، تزوس، Algorand و بسیاری از آلت کوین های دیگر را که در Bitfinex  ذکر شده استاگرچه احتمالاً كیفیت لیبرا (LIBRA) هرگز همانند آنچه که برنامه‌ریز کرده است نمی‌شود، اما تحولات آن بر روی  كل صنعت رمزنگاری تاثیرات بزرگی خواهد گذاشت. بنابراین، من پیشرفت آلت کوین لیبرا را از نزدیک دنبال می کنم. در عین حال من برخی از altcoin های جالب توجه را که توسط یک تیم بنیانگذار محکم و یک پرونده تجاری پایدار مشخص می شوند و پتانسیل های زیادی برای آینده دارند دنبال می کنم. بیاد داشته باشیم که سهام آمازون  95 درصد به دلیل حباب dot-com  افت کرد اما امروز آمازون به یکی از موفق‌ترین شرکت‌های جهان تبدیل شده است.
  3. سباستین بورگت(Sebastian Borget)، بنیانگذار و مدیر عملیات در Sandbox:اگرچه احتمالاً كیفیت آلت کوین (altcoin)ها هرگز در نسخه برنامه ریزی شده اولیه اجرا نمی شود، اما تحولات آنجا برای كل صنعت رمزنگاری بسیار مهم استما به طور فعال در حال جستجو در تمام بازی های جدید مبتنی بر فناوری بلاک چین و  توکن های(به ارزهای دیجیتالی هر بلاک‌چین یا به طور کلی به هر چیز باارزشی توکن یا نشانه گفته می‌شود.) غیر قابل تعویض(nonfungible tokens)  هستیم. البته ما همچنین از نزدیک اخبار جدید پیرامون بلاک‌چین در برنامه های تبلیغاتی یوآن دیجیتال، فضای DeFi با  توکن DAI و چگونگی تغییر قوانین برای کاهش تمرکز بر صنایع را دنبال می‌کنیم.
  4. پاول برودی(Paul Brody) راهنمای بلاک چین در Ernst و Young:در بین آلت کوین(altcoin) های مختلف اتر را دنبال می کنممن در بین آلت کوین(altcoin) های مختلف اتر را دنبال می کنم، اما بیشتر برای دیدن اینکه  آیا سیستم آن هنوز سالم است و یا خیر. قیمت‌های بسیار زیاد نوآوران را فراری می‌دهد و قیمت های پایین ممکن است بقیه افراد را دلسرد کند. در واقعیت، اگرچه بلاک چین در ارزهای دیجیتالی باعث کمیابی آنها می‌شود، اما  بزرگترین دارایی و پتانسیل بلاکچین این نیست و توانایی‌هایی این تکنولوژ فراتز از آن چیزی است که ما تصور می‌کنیم. امیدوارم در آینده‌ی نه چندان دور بتوانیم از تمام ظرفیت این فناوری استفاده کنیم.
  5. دیوید چائوم(David Chaum)، بنیانگذار الیکسیر(Elixir):آلت کوین ها(altcoin) ارزهای دیجیتالی هستند که پس از بیت کوین به بازارهای مالی دنیا معرفی شدند. تیم های با استعدادی زیادی وجود دارند که چالش های مهم را بر عهده گرفته‌اند، به عبارتی به دنبال آسان کردن زندگی از طریق کریپتوکارنسی‌ها هستند. راستش را بخواهید، امسال تمرکز من روی ساختن تیم شبکه XX و بلاک چین بوده است. ما واقعاً از فرصت هایی که در پیش روی شبکه XX و کوین XX در سال آینده قرار دارد، بسیار هیجان زده ایم!
  6. ویرجینیا کرام مارتوس(Virginia Cram-Martos)، مدیر عامل Triangularity:من در بین آلت کوین(altcoin) ها، اتر و ارزهای دیجیتالی که احتمالا توسط بانک مرکزی صادر می شود را پیگیری می کنم.من در بین آلت کوین(altcoin) ها، اتر و ارزهای دیجیتالی که احتمالا توسط بانک مرکزی صادر می شود را پیگیری می کنم
  7. اریک کراون (Eric Crown)، تاجر وال استریت:فکر می کنم در بازار آلت کوین(altcoin) ها تکلیف کاملاً مشخص است. اگر بیت کوین بالا نرود، هیچ ارزی بالا نمی رود؛ فکر می کنم در بازار آلت کوین(altcoin) ها تکلیف کاملاً مشخص است که ارزش آنها به بیت‌کوین وابسته است. به عبارتی اگر بیت کوین بالا نرود، هیچ ارزی بالا نمی رود؛ و در حقیقت حتی وقتی بیت کوین بالا می رود، بعضی ارزها بالا نمی روند؛ بنابراین، من می خواهم بگویم که اگر به دنبال رمز ارز دیگری غیر از بیت کوین هستید، باید به این موضوع دقت داشته باشید که ارزش آن وابسته به بیت‎کوین خواهد بود.
  8. جان دیوا دوس(John deVadoss)، رئیس توسعه Neo:من در بین آلت کوین(altcoin) ها نئو را ردیابی و پیگیری می کنم.من در بین آلت کوین(altcoin) ها نئو را ردیابی و پیگیری می کنم. علاوه بر این، من ارزهای دیجیتالی در حال ظهور بانک مرکزی را هم پیگیری می کنم. من اعتقاد دارم که ما از یک سود با موجی از نوآوری های رو به جلو  و از سوی دیگر با  موانع  سخت گیرانه‌ی نظارتی بین المللی را مشاهده خواهیم کرد که هر دو پایه‌های اصلی  صنعت رمزنگاری را شکل می دهند.
  9. دانیل دیمرز(Daniel Diemers)، رئیس بلاک چین در PwC:با نقل و انتقالات مفید و بهینه در بازارهای نقدینگی، سهام داری و بازارهای کلاسیک، در سال 2020 ما شاهد تعداد بیشتری از مدیران موفق در زمینه آلت کوین(altcoin) ها خواهیم بودمن در نقش خودم به عنوان رئیس بلاک چین، وظیفه حرفه ای دارم که بسیاری از آلت کوین ها و توکن ها و نشان های دیگر را به غیر از بیت کوین دنبال کنم و فکر می کنم همین موضوع است که دنیای ارزهای دیجیتال را متنوع و جالب می کند.این که آیا شما یک فرد با بینش بزرگ هستید یا فقط یک ایده کوچک در مورد برخی از  موارد دارید، امروزه می توانید هم با بلاک چین و هم در کنار جامعه رمزنگاری متوجه این موضوع شوید.به عنوان مثال: یک روند بزرگی که من برای آینده پیش بینی می کنم، ارائه‌ی وام‌های بیشتر برای مقابله با  ارزهای دیجیتال است. در بازارهای سرمایه کلاسیک، این تا اندازه ای طبیعی است، اما در بازار ارزهای دیجیتال،که طرز تفکر Hodl ( براساس این طرز تفکر کاربرانی که ارز دیجیتالی دارند تمایل به نگه‌داری آن دارند و نه فروش) را دارند، چنین کاری منطقی به نظر نمی‌رسد؛ اما با نقل و انتقالات مفید و بهینه در بازارهای نقدشونده‌تر ( به عبارتی در بازارهایی که نقدینگی بالاست و افراد به راحتی می‌توانند ارز دیجیتال خود را بفروشند) و مشارکت بازارهای کلاسیک مانند: بانک‌ها و موسسات مالی در دنیای ارزهای دیجیتال، در سال 2020 ما شاهد افزایش این روند خواهیم بود.  تعداد بیشتری از مدیران موفق در زمینه آلت کوین(altcoin) ها خواهیم بود. ارزهای دیجیتالی صادر شده از سوی بانک مرکزی در بورس زنجیره ای در مقابل ارزهای رمزنگاری شده فعلی و توکن های محدود در مقابل ارزهای دیجیتال با ثبات قرار خواهند گرفت. من بسیار هیجان زده ام که ببینم در سال 2020 چه اتفاقی می افتد.
  10. تیم دراپر(Tim Draper)، سرمایه دار:من غیر از بیت کوین، احتمالاً آلت کوین(altcoin) Tezos  را پیگیری می کنم من غیر از بیت کوین، احتمالاً آلت کوین Tezos  را پیگیری می کنم زیرا آنها پیشرفت های بزرگی کردند. کارها برای آنها بسیار خوب پیش می رود و مهندسین جوان و توانمند زیادی برای انجام درخواست‌های Tezos کارهای جالبی انجام می دهند. فکر می کنم واقعاً جالب باشد.
  11. آدام فیکسر(Adam Ficsor )، مدیر عامل شرکت کیف پول واسابی:من بیش از چند سال تمام آلت کوین(altcoin) ها را از نزدیک پیگیری میکردم، اما از اتلاف وقتم با آن ها خسته شدممن بیش از چند سال تمام آلت کوین(altcoin) ها را از نزدیک پیگیری می‌کردم، اما از اتلاف وقتم با آنها خسته شدم. امیدوارم که اگر کسی دنبال چیز ارزشمندی است، تحت تاثیر من قرار نگیرد.
  12. جاشوا فرانک(Joshua Frank)، مدیر عامل شرکت TIE:کارشناسان در زمینه علاقه مندی خود به آلت کوین(altcoin) ها نظر مختلفی دارند.من در اکثر مواقع روی بیت کوین متمرکز می شم، زیرا به شدت معتقدم اگر بیت کوین موفق نشود، بقیه بازار آلت کوین ها و دارایی های دیجیتال نمی توانند موفقیتی کسب نمایند. در حالی که فکر نمی کنم این امر عامل مهار حرکت رو به جلوی صنعت ارزهای دیجیتال باشد، من علاقه مند هستم که تحولات توکن های داخلی را در زمینه مکانیسم های سریع تسویه حساب در بزرگترین بانک های جهانی که در حال فعالیت هستند را دنبال کنم.
  13. ماتی گرین اسپن(Mati Greenspan)، بنیانگذار اقتصاد کوانتومی:پس از بیت کوین هر چه کوین ارائه شده اصطلاحا آلت کوین(altcoin) گفته می‌شود.)اگرچه آنها( بانک مرکزی) سرمایه گذاری خاصی در حوزه‎ی ارزهای دیجیتال  را ارائه نمی دهند، اما مطمئناً ارزش این را دارد که بانک های مرکزی را در حوزه‌ی  ابتکارات ارز های دیجیتال پیگیری کنیم. البته چین در این زمینه پیشرو است و ما انتظار داریم که در نیمه اول سال یوان دیجیتال راه اندازی شود. اروپا احتمالاً دوم خواهد بود و ما می توانیم انتظار داشته باشیم یورو دیجیتال تا سال 2020 توسعه یابد.
  14. هلن های،(Helen Hai) رئیس بنیاد خیریه Binance:ارزهای دیجیتال بانک مرکزی. یک پیشنهاد برای آلت کوین(altcoin)ها است.ارزهای دیجیتال بانک مرکزی
  15. آرتور هیز(Arthur Hayes)، مدیرعامل BitMEX:من آلت کوین(altcoin) های دیگر را فقط از روی کنجکاوی و به دلیل علاقه شخصی دنبال میکنم من آلت کوین(altcoin) های دیگر را فقط از روی کنجکاوی و به دلیل علاقه شخصی دنبال می‌کنم تنها دلیلم همین است نه چیز دیگری!
  16. ایوان آن تک (Ivan on Tech )، اینفلوئنسر یوتیوب:من altcoin های Cardano و Tezos. را پیگیری می کنم من altcoin های Cardano و Tezos. را پیگیری می کنم ما در سال آینده دوره های برنامه نویسی برای این دو سیستم عامل را به آکادمی ایوان آن تک اضافه می کنیم و هر دوی این پروژه‌ها پیشرفت فوق العاده مهیجی دارند!
  17. ساشا ایوانف(Sasha Ivanov) بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Waves:من به طور خاص هیچ آلت کوینی را دنبال نمی کنم بلکه بازار را به طور کلی بررسی می کنم. من به طور خاصی هیچ آلت کوینی را دنبال نمی کنم بلکه بازار را به طور کلی بررسی می کنم. من فکر می کنم سال آینده ما سرانجام شاهد نوعی جداشدگی خواهیم بود، به طور کلی بازار ارتباط کمتری با بیت کوین خواهد داشت.
  18. کریستوف ایوانز(Christoph Iwaniez)، مدیر ارشد مالی Bitwala:ما متقاعد شده ایم که آلت کوین(altcoin) اتر را پیگیری کنیم ما متقاعد شده ایم که آلت کوین(altcoin) اتر را پیگیری کنیم زیرا اتریوم طیف گسترده ای از امکانات جدید، بویژه در زمینه DeFi را به کاربران پلتفرمش ارائه داده است. ما با علاقه به پروژه های DeFi مانند MakerDAO از جامعه اتریوم نگاه می کنیم.
  19. جان جفریز (John Jefferies) تحلیل‌گر مالی در Cipher Trace:من altcoin های لیبرا، یوان دیجیتال، ارز دیجیتال ریال، اتر، BNB، EOS، ریپل و تتر را دنبال می کنم. من altcoin های لیبرا، یوان دیجیتال، ارز دیجیتال ریال، اتر، BNB، EOS، ریپل و تتر را دنبال می کنم. من همچنین ارزهای نه چندان شناخته شده مانند: Monero، Zcash و Dash. را  نیز از نزدیک پیگیری می کنم.
  20. تال کول(Tal Kol)، بنیانگذار Orbs:من دوست دارم آلت کوین(altcoin) هایی را پیگیری کنم که موارد استفاده آنها در صنعت باشد. من دوست دارم آلت کوین(altcoin) هایی را پیگیری کنم که موارد استفاده آنها در صنعت باشد. آلت کوین هایی که در راستای مشکلات روزمره و حل آنها هستند.  امیدوارم کاربرد بلاک چین را در سال 2020 مشاهدد کنم. در ماه نوامبر، ما مفتخر شدیم جزء معدود پروژه هایی باشیم كه توانستیم  در شورای جهانی تجارت بلاک چین خودمان را به افراد علاقه‌مند به بلاکچین معرفی کنیم. این رویداد به درخواست اعضای کنگره برگزار شد که می خواستند جدا از پول های رمزنگاری شده و بحث مالی، در مورد موارد استفاده دیگر بلاک چین بشنوند. موارد استفاده‌ی بلاک‌چین ارائه شده توسط پروژه‌ی ما،  راه حل تأیید هویت محتوای دیجیتال مبتنی بر بلاک چین بود راه‌کاری که می تواند در زمینه محافظت از حق کپی رایتینگ، مبارزه با کاربران جعلی و محتوای جعلی کمک کند.
  21. سانجا کن(Sanja Kon)، معاون بخش مشارکت‌های جهانی در شرکت تجارت ارز‌های رمزنگاری‌شده یوتراست(UTRUST)به غیر از بیت کوین بدیهی است که من آلت کوین های بومی Utrust، UTK را  همچنین را دنبال می کنمبه غیر از بیت کوین بدیهی است که من آلت کوین های بومی Utrust و UTK را همچنین  دنبال می کنم. Utrust ارز دیجیتال یکپارچه و برتر برای پرداخت و تجارت الکترونیکی است.این دو کوینی است که من واقعاً آنها را پیگیری می کنم و می بینم که چگونه در سال 2020 پیشرفت می کنند. من هزاران آلت کوین(altcoin) دیگری را که در CoinMarketCap ذکر شده، دنبال می نمایم و معتقدم پیشرفت برای همه توکن ها ممکن نیست اما من عاشق یادگیری درباره پروژه های جدید هستم و دوست دارم در مورد حرکات بازار به روز باشم.
  22. جاناتان لوین(Jonathan Levin)، بنیانگذار و مدیر ارشد امنیتی Chainalysis:من فقط آلت کوین(altcoin)  لیبرا را پیگیری می کنم

    من فقط آلت کوین(altcoin)  لیبرا را پیگیری می کنم. لیبرا به دلیل قابلیت دسترسی و پتانسیل هایی که دارد، قابل توجه است. ما به تماشای آن از نزدیک ادامه خواهیم داد. ما همچنین به مسابقات نوآوری، مقالات تحقیقاتی و اثبات مفاهیم ارزهای دیجیتال صادر شده از کشورهای دیگر توجه می کنیم.

  23. ایوان لوترا(Evan Luthra)،کارآفرین‌فناوری و بنیانگذارonline و iyoko.io:برخی از سرمایه گذاری های مهم اخیرم مانند Vid.Camera، GLBrain، Dreamr.app و برخی آلت کوین های دیگر توجه می کنم.قابل پیگیری ترین ارز امروز، یوان دیجیتال است. با توجه به موقعیت پیشرو چین در اقتصاد جهانی، این یک گام مهم در تغییر سیستم مالی خواهد بود. مقامات چینی فعالانه در حال معرفی بسیاری از فناوری های مدرن در زندگی روزمره شهروندان خود هستند بنابراین می توان انتظار داشت حداقل در داخل کشور، یوان های رمزنگاری شده به سرعت مطابق با برنامه های این کشور پخش شوند و برای بقیه کشورها، سال 2020 باید سال انتشار ارزهای دیجیتالی خود باشد؛ اما به احتمال زیاد، آنها  پس از به میان آمدن یوآن دیجیتالی ظاهر می شوند. من تریدر  نیستم اما به برخی از سرمایه گذاری های مهم اخیرم مانند Vid.Camera، GLBrain، Dreamr.app و برخی آلت کوین های دیگر توجه می کنم.
  24. الکس مینسکی(Alex Mashinsky)، مدیرعامل سلسیوس(Celsius):من آلت کوین (altcoin) های اتر، EOS و البته CEL را دوست دارممن آلت کوین (altcoin) های اتر، EOS و البته CEL را دوست دارم. توکن های جالب زیادی وجود دارد، اما سوال اینجاست: آیا آنها قابلیت بازدهی به کاربران را دارند؟ ما فکر می کنیم آن برنامه ها و پروژه های DeFi که دارندگان و کاربران را در اولویت قرار می دهند، در مدت زمان 10 سال رونق خواهند گرفت.
  25. جان مک آفی(John McAfee)، کارآفرین ارزهای دیجیتال:حرف من آلت کوین Whackd خواهد بود. من آلت کوین Whackd ( آلت کوین خودم) را دنبال می‌کنم. منظورم این است که گوش کنید، Whackdبرترین توکن در حال حاضر است. منظورم را با مثال بیان می کنم از هر معامله، صرف نظر از مقدار آن 10٪ از تراکنش‌ها به یک آدرس سوخته ارسال می شود. و در هر هزار معامله، هر چقدر هم برای شما مهم باشد یا هر چقدر درگیر آن هستید، کل تراکنشی که شما انجام دادید از بین می‌رود و دیگر شما سرمایه‌ای نخواهید داشت. شاید باورش برای شما سخت باشد اما اکنون ما توکن Whackd را داریم. آیا شما حاضر هستید که در دنیای واقعی بازی کنید؟

    Whackd را بخرید – مطمئناً همه چیزهایی را که از دست داده اید به دست خواهید آورد. این پیش بینی من برای سال 2020 است

  26. نیکلاس مرتن(Nicholas Merten)، بنیانگذار کانال YouTube DataDash:قابل پیگیری ترین آلت کوین(altcoin)یوآن دیجیتال است.من واقعاً علاقه مند هستم ببینم که آیا بانک های مرکزی ارزهای دیجیتالی ایجاد می کنند یا خیر. در اصل منظور همان دسترسی به دلار از طریق  پلتفرم اتریوم است. اگر آنها این کار را انجام دهند، این علامت بزرگی خواهد بود که رمزنگاری به فعالیتش ادامه خواهد داد و این که بانک های مرکزی نمی خواهند از ارزهای دیجیتال عقب بماند. به نظر می رسد بانک مرکزی اروپا در این کار، صدر نشین است.
  27. دیاگو مونیکا(Diogo Monica) ، بنیانگذار و رئیس Anchorage:ما مشتاقانه منتظر بسياري از آلت کوین (altcoin) هایی هستیم که در سال 2020 عرضه می‌شود، هستیم.ارزهایی مانند بیت کوین موارد استفاده قوی را به عنوان دارایی‌ قابل سرمایه‌گذاری پیدا کرده است، اما جهان هنوز در انتظار یک ارز دیجیتالی است که به عنوان یک مبادله در مقیاس گسترده استفاده شود .هم به عنوان عضو موسس انجمن لیبرا و هم به عنوان متولي در تلاش براي حمايت از تمام دارايي هايي كه مطابق با استانداردهاي كيفيت و امنيت ما هستند، هستیم. ما مشتاقانه منتظر بسياري از آلت کوین (altcoin) هایی هستیم که در سال 2020 عرضه می‌شود، هستیم.
  28. سامسون موو(Samson Mow)، مسئول ارشد راهبرد Blockstream:امسال آلت کوین های زیادی را پیگیری می کنم. امسال آلت کوین های زیادی را پیگیری می کنم. همچنین، توکن های رمزنگاری بانك مركزی را هم جالب می دانم كه بسته به نوع طراحی آنها، می توانند با stablecoin ها رقابت كنند
  29. نیکلاس نیکلای سن(Niklas Nikolajsen)، رئیس و بنیانگذار Bitcoin Suisse AG:اتریوم یک آلت کوین(altcoin)مهم به حساب می‌آید.اتریوم 2 یک پروتکل کلیدی است که باید از آن مراقبت کنید همچنین، پس از مداخله SEC در سال گذشته، تحولات در Telegram / TON جالب خواهد بود، بنابراین لیبرا و یوان دیجیتال نیز جالب خواهند بود؛ اما ممکن است که هر دوی این ابتکارات بزرگ یک دارایی دیجیتال واقعی نباشند و بیشتر شبیه سیستم های نقدی دیجیتالی شوند. علاوه بر این، Tezos در سال 2019 توسعه بسیاری پیدا کرد و پیگیری آن بسیار جالب خواهد بود. در سال 2020 احتمالاً مشخص خواهد شد که کدام یک از آلت کوین (altcoin)  ها و ارزهای دیجیتال برای ماندن هستند و کدام یک از آنها در آینده به حیاتشان ادامه نخواهند داد.
  30. کیم نیلسون(Kim Nilsson)، محقق بلاک چین در WizSec:هیچ altcoin دیگری غیر از بیت کوین پیدا نکرده ام که به آن علاقه مند باشمهیچ altcoin دیگری غیر از بیت کوین پیدا نکرده ام که به آن علاقه مند باشم. اول از همه، بیشتر آلت کوین ها کلاهبردار هستند. دوم، حتی پروژه هایی که حداقل سعی در ساختن یک چیز جالب دارند معمولاً با شکست مواجه می شوند یا به اندازه کافی دقیق و با تجربه نیستند و همیشه در عمل، ارزی ارائه می‌دهند که ویژگی  تمرکززدایی(نیاز به بانک ندارد و مردم هستند که این ارزهای را کنترل می‌کنند نه دولت‌ها و سازمان‌ها)  آنها بدتر از بیت کوین است.  تمرکز زدایی عملی تنها چیز جدیدی بود که بیت کوین در طول سال های زیاد نسبت به ارزهای دیجیتالی دیگر روی میز آورد و تا به امروز بیت کوین استاندارد طلای عدم تمرکز است. چرا کسی باید در این زمینه به تجارت بپردازد؟ مثل این است که پس از کشف یک درمان قطعی برای سرطان رقبا شروع به بازاریابی برای داروی دیگری کنند که شامل ویتامین C و طعم دهنده توت فرنگی است و حتی نیمی از سرطان ها را هم درمان نمی نماید. این کار منحرف کننده و محکوم به شکست است.
  31. زک پرنس(Zac Prince)، مدیر عامل شرکت BlockFi:من آلت کوین(altcoin) لیبرا،  ارزهای دیجیتال با ثبات و دیگر کراس اوورها مانند Pax Gold را دنبال می کنم.من آلت کوین(altcoin) لیبرا،  ارزهای دیجیتال با ثبات و دیگر کراس اوورها مانند Pax Gold را دنبال می کنم.
  32. آلسیو رستانی(Alessio Rastani)، معامله گر:Neo یک آلت کوین(altcoin) پشتیبان چینی استمن می گویم آلت کوین Neo. من این را از بعضی از معامله گران بزرگ بیت کوین و همچنین سرمایه گذاران بیت کوین شنیده ام و این عقیده آنهاست نه عقیده‌ی من. آنها می گویند Neo یک آلت کوین(altcoin) پشتیبان چینی است که به طور بالقوه می تواند در چند سال آینده تحرک خوبی داشته باشد.
  33. فیلیپ سندر(Phillip Sandner)، رئیس مرکز بلاک چین مدرسه فرانکفورت:تعداد آلت کوین (altcoin)ها زیاد نیست و شامل توکن هایی مانند اتر می شود که که در حال حاضر فعال و مهم هستند و توکن هایی که ممکن است بسیار مهم باشند: (حتی اگر هنوز فعالیتی ندارند) مانند یورو دیجیتال، یوان دیجیتال، دلار دیجیتالی آمریکا و انواع دارایی ها ی رمزنگاری شده تحت قانون بلاک چین است.بهترین آلت کوین برای سرمایه گذاری چه آلت کوینی است؟
  34. رابرت شو ترنر (Robert Schwertner)، اینفلوئنسر:در سال 2020 من به دنبال altcoin های زیر هستم:BAT: یک مرورگر جالب ایجادکرده که من هر روز از آن استفاده می کنم به نظر می‌رسد گوگل کروم از سال 2017 جلوتر نیامده است اما به نظر می‌رسد آینده برای BRAVE است. شما با استفاده از این مرورگر با جست وجو کردن در سایت‌ها می‌توانید توکن به دست آورید!! همچنین همه پروژه هایی که در کیف پول سامسونگ ذکر شده اند جالب است.اتریوم هنوز حتی در سال 2020 هیجان انگیز است. من مرتباً به رتبه بندی پروژه های رمزنگاری شده دولت چین (CCID) نگاه می کنم EOS در آخرین رتبه بندی  که در 19 دسامبر 2019  انجام شد این ارز دیجیتال رتبه‌ی یک را توانست به دست آورد و به درستی در رتبه 1 قرار گرفت به دلیل اینکه به نظر می رسد EOS دوباره در حال بهبودی است.
  35. دنی اسکات(Danny Scott)، مدیر عامل شرکت CoinCorner:EOS یکی دیگر از آلت کوین(altcoin)ها است.من همیشه به دنبال تحولات جدید روی توکن های موجود یا به طور کلی توکن های جدید هستم. بدیهی است كه كیفیت، علاقه مردم را به خود جلب كرده است.
  36. لکس سوکولین(Lex Sokolin)، سرپرست مدیر اقتصاد جهانی در ConsenSys:آلت کوین ها روز به روز در حال افزایش هستند.جالب ترین مطلب برای پیگیری من استفاده از بلاک چین های قابل برنامه ریزی برای ساختن نرم افزار است. در حالی که دارایی هایی مانند بیت کوین و سایر کالاهای سایبری روایت ها و داستان های اقتصادی قانع کننده ای را در مورد قدرت ایجاد می کنند، آنها در مورد چگونگی ساخت و بهره برداری اقتصادها در آینده چیزی به ما نمی گویند.برای این منظور، با استفاده از نرم افزارهایی مانند Alethio می توانیم تعداد  کاربردهای مختلفی را که توسعه دهندگان با استفاده از برنامه های غیرمتمرکز برقرار می کنند، مشاهده کنیم. آیا مردم در حال جابه‌جایی پول و پرداخت به یکدیگر هستند؟ آیا آنها توکن های دیجیتال قابل جمع آوری را ایجاد می کنند، یا برخی از دارایی های خاص را معامله می کنند. نگاه کردن به بلاک چین ها و فعالیت‌هایی که انسان برای ایجاد نرم افزار بدون مجوز انتخاب می کند بسیار جالب است.مثل این است که به کارهای داخلی یک ساعت غول پیکر نگاه کنید و چرخ دنده های آن با صدای بلند در شب بچرخند. امور مالی غیر متمرکز و پروژه هایی مانند MakerDAO، Compound، Set Protocol، Uniswap نشان می دهند که آینده تولید مالی ممکن است چگونه باشد. لازم نیست که نرم افزارهای مالی را که در بلاک چین نوشته شده تصور کنیم. برای من، این برنامه ها و راه حل های لایه بعدی، قانع کننده ترین اتفاقی است که امروزه در نوآوری فناوری مالی رخ داده است، هست.درک آنها و سپس ارزیابی آنها از طریق ابتکاراتی مانند نمره کد Cifefi، با تمرکز بر ریسک پروتکل و عملکرد، باید محور اصلی افراد علاقمند به آینده مالی باشد.
  37. اولی اسپانکوفسکی(Ulli Spankowski)، رئیس ارشد دیجیتال در Boerse اشتوتگارت:ما به آلت کوین(altcoin) ها از منظرهای مختلف نگاه می کنیم.ما به آلت کوین(altcoin) ها از منظرهای مختلف نگاه می کنیم. نمونه هایی از قبیل پذیرش بازار، ساختار نظارتی، طراحی فنی پروتکل و سرپرستی است. علاوه بر این، جنبه های مالیاتی و طبقه بندی شدن به عنوان پرداخت، سودمندی یا علائم امنیتی برای ما حائز اهمیت می باشد.
  38. الکس تاپ سوت(Alex Tapscott)، بنیانگذار موسسه تحقیقاتی بلاک چین:altcoin مورد علاقه من ATOM استaltcoin مورد علاقه من ATOM است اما نمی خواهم دیگران به عنوان یک مشاوره سرمایه گذاری به من نگاه کنند. ATOM توکن شبکه Cosmos است. Cosmos یک پروژه است که در سال 2017 راه اندازی شد و با یک بودجه بسیار ناچیز فعالیتش را آغاز کرد و از آن زمان تاکنون  یکی از بزرگترین اجتماعات  بلاک‌چین را این شبکه تشکیل داده است.من فکر می کنم آنچه که در مورد این پروتکل ها واقعاً جالب است این است که برخی از آنهایی که بیشترین پول را جمع آوری کرده اند، توانسته اند آزادانه در جهت جذب مردم به پلتفرم‌ها تلاش نمایند؛ اما آنهایی موفق‌تر هستند که این کار را به صورت ارگانیک انجام می دهند، جایی که افراد توسط فناوری جذب به بلاک‌چین می شوند؛ بنابراین، ما آن را با اتریوم در سال 2015-2017 دیدیم و فکر می کنم که این روند به سرعت ادامه می یابد. می دانید، اگر به صفحه فرود Cosmos بروید، می توانید ده ها پروژه واقعی و جالب را ببینید که مردم در حال ساختن هستند و آنها در حال ساختن آن هستند زیرا این بهترین و مفیدترین فناوری است.
  39. الکساندرا تینز من(Alexandra Tinsman)، رئیس بنیاد NEM:من آلت کوین(altcoin) هایی را پیگیری می کنم که توسط سایر عناوین موجود در صنعت مانند Binance، اجرا می شوند. من آلت کوین(altcoin) هایی را پیگیری می کنم که توسط سایر عناوین موجود در صنعت مانند Binance، اجرا می شوند. آنها تضادی با پروژه های غیر متمرکز تر مانند بیت کوین و NEM ارائه می دهند. من به آنچه در چین اتفاق می افتد و پروژه های مستقر در آنجا علاقه مند هستم و موجی از رشد را در یک یا دو سال آینده پیش بینی می کنم. من Decred را پیگیری می کنم تا ببینم که رویکرد آن با دولت چگونه خواهد بود. پروژه sharding اتریوم نیز موردی است که ارزش پیگیری کردن را دارد  و من به آنچه در بورس های ژاپنی تجارت می شود توجه میکنم، زیرا جامعه ژاپنی به خصوص در مورد ارزهای دیجیتال دانش دارد.
  40. جان تودارو(John Todaro)، مدیر معاملات بلاک چین:من از نزدیک altcoin  هایی مانند اتر را پیگیری می کنممن از نزدیک altcoin  هایی مانند اتر را پیگیری می کنم و همچنین به توکن های حفظ حریم خصوصی Zcash  و Monero و همچنین توکن های ریزی مانند Tezos و Cosmos توجه می کنم. علاوه بر این، من stablecoin ها را دنبال می کنم « خواه این پروژه لیبرا باشد یا DAI یا USDC یا سایرین باشد.»
  41. ولادیمیر توموکو (Vladimir Tomko)، بنیانگذار، مدیر عامل و تولید کننده بازی در Universe Blockchain Cotes:آلت کوین(altcoin) هایی که من به غیر از بیت کوین مشاهده می کنم عبارتند از TRX، ETH، NEO، EOS، ENJ، KLAY، MATIC، BAT و MANA و به زودی لیبرا و تون است.آلت کوین(altcoin) هایی که من به غیر از بیت کوین مشاهده می کنم عبارتند از TRX، ETH، NEO، EOS، ENJ، KLAY، MATIC، BAT و MANA و به زودی لیبرا و تون است.
  42. اریک وور هیس(Erik Voorhees)، مدیر عامل شرکت ShapeShift:من آلت کوین های ETH، EOS، ATOM، BNB، XMR / ZEC، MKR و البته توکن جدید ما FOX که امکان تجارت آزاد در ShapeShift را فراهم می کند!من آلت کوین های ETH، EOS، ATOM، BNB، XMR / ZEC، MKR و البته توکن جدید ما FOX که امکان تجارت آزاد در ShapeShift را فراهم می کند!
  43. الكساندر زیدلسون(Alexander Zaidelson)، مدیر عامل شرکت Beam:من از نزدیک تحولات فضای حریم خصوصی را مانند Zcash، Monero، Grin و البته Beam. پیگیری می كنم.من از نزدیک تحولات فضای حریم خصوصی را مانند Zcash، Monero، Grin و البته Beam. پیگیری می كنم.بینوست می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین سرمایه‌گذاری را برروی آلت‌کوین‌ها داشته باشید.به طور کلی اگر به دنبال سرمایه‌گذاری برروی آلت کوین(altcoin)ها هستید باید به خوبی بتوانید تحلیل کنید که آینده‌ی هر کدام از این رمز ارزها چگونه خواهد بود و براساس این تجزیه و تحلیل بهترین تصمیم را بگیرید. اگر احساس می‌کنید آنچنان که باید با دنیای ارزهای دیجیتال آشنایی ندارید و نمی‌توانید به درستی به تجزیه و تحلیل آلت کوین ها بپردازید به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از سرمایه‌گذاری بر روی آلت کوین(altcoin)ها با یک تیم حرفه‌ای در حوزه‌ی ارزهای دیجیتال مشورت کنید، یکی از حرفه‌ای ترین تیم‌ها در حوزه بینوست است، بینوست می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین سرمایه‌گذاری را برروی آلت‌کوین‌ها داشته باشید.

دسته بندی شده در:

برچسب شده در:

در اینستاگرام بینوست جدید ترین مطالب را به صورت خلاصه و روزانه دریافت کنید