داده های سایت Skew نشان می دهد حجم معاملات اسپات (لحظه ای) بیت کوین در صرافی LMAX Digital که اغلب مشتریان آن سازمانی هستند، از صرافی های خرد محور (  عمده مشتریان آن ها را سرمایه گذاران غیرتجاری تشکیل می دهند) پیشی گرفته است. این موضوع نشان می‌دهد، سرمایه گذاران سازمانی ممکن است در حال محکم کردن جایگاه خود باشند زیرا پیش بینی می‌کنند قیمت در آینده افزایش یابد. در این مقاله به بررسی 5 ارز دیجیتال که در این هفته باید به آن توجه داشته باشید، خواهیم پرداخت.

آنچه در این مقاله می‌خوانید

خلاصه مقاله

  • حجم معاملات اسپات و مشتقه در بازار افزایش داشته است.
  • یکی از 5 ارز دیجیتال خوب برای سودآوری، بیت کوین است.
  • هرگونه افزایش قیمت CRO/USD می‌تواند یک فرصت فروش باشد.

علاوه بر خریدهای اسپات، مشارکت سرمایه گذاران سازمانی در بازار مشتقه نیز افزایش یافته است. معیار دیگری که می‌تواند برای معامله گران مفید باشد نوسانات است. اطلاعات معاملات آپشن بیت کوین نشان می‌دهد نوسانات ضمنی آپشن‌های پول به کمترین مقدار خود در 16 ماه گذشته رسیده است. این موضوع بیان‌گر این است که معامله‌گران انتظار حرکت نزولی بزرگی را در آینده نزدیک ندارند، از این رو حاضر نیستند برای محافظت از پوزیشن‌های خود مبلغ بیشتری بپردازند.

با آنکه داده ها نشان می دهد سرمایه گذاران سازمانی آماده حرکت صعودی  هستند، سرمایه گذاران شخصی بایستی تمام حواس خود را جمع حرکت قیمت کرده و تنها پس از شروع روند حرکتی شرط های بزرگ ببندند.

در ادامه این مطلب 5 ارز دیجیتال مهمی که ممکن است در این هفته حرکت خود را شروع کنند مورد بررسی قرار می دهیم.

BTC/USD

بیت کوین در چندروز گذشته بالای متوسط حرکت نمایی 20 روزه (11137 دلار) قرار داشته است.خریداران در 20 اکتبر حمایت 11165 دلار را خریدند که نشان از انباشت در سطوح پایین دارد. اگر گاوها بتوانند قیمت را به بالای خط نزولی سوق دهند، BTC/USD می تواند مقاومت 11719 را مجددا تست کند. شکست این سطح ممکن است سبب از سرگیری حرکت صعودی با اولین هدف قیمتی روی 12 هزار دلار و سپس 12460 دلار بشود.

میانگین حرکت بلندمدت و کوتاه مدت هر دو شیب رو به بالا داشته و شاخص مقاومت نسبی بالای 61 است که نشان میدهد کنترل کاملا به دست گاوهاست( به عبارتی بازار صعودی است).

در صورتی که این جفت از خط نزولی پایین رفته و به زیر EMA بیست روزه اصلاح شود، این دیدگاه مثبت بی اعتبار خواهد شد. چنین اتفاقی ممکن است قیمت را به پایین و حمایت 10500 دلار هدایت کند. مانند سایر زمان‌های دیگر یکی از 5 ارز دیجیتال که سرمایه گذاری روی آن سودآور است، ارز بیت کوین است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه‌ی حرکت قیمت بیت کوین می‌توانید این مقاله را مطالعه کنید.

XLM/USD

XLM در 21 سپتامبر به زیر میانگین حرکت ساده 200 روزه (0.077 دلار) شکسته شد اما خرس‌ها( به عبارتی بازار رو به نزول را بازار خرسی می‌گویند.)  نتوانستند از این حرکت استفاده کنند. و قیمت را به زیر 0.066841 دلار برسانند. این موضوع نشان می‌دهد خرید توسط گاوها در سطوح پایین تر است.

در صورتی که این جفت بالای میانگین حرکت بماند، خریداران مجددا تلاش خواهند کرد قیمت را به بالای 0.084584 دلار هدایت کنند و در صورت موفقیت قیمت ممکن است به 0.10 دلار صعود کند.

میانگین‌های حرکت شیب صعودی تدریجی و RSI منطقه مثبت می گویند گاوها دست بالاتر را دارند.

CRO/USD

در 14 اکتبر زمانی که کوین Crypto.com) CRO) سقوط کرد و زیر حمایت 0.144743 بسته شد، مثلث نزولی تکمیل گشت. گرچه گاوها ممکن است تلاش کنند از SMA دویست روزه روی قیمت 0.121 دلار حمایت کنند. صعود از این مرحله ممکن است تست مجدد سطح شکست 0.144743 دلاری را در پیش داشته باشد.

بنابراین اگر جفت CRO/USD از EMA دویست روزه پایین‌تر رود، با احساسات خرسی طرف هستیم. فروشندگان در این صورت مجددا تلاش خواهند کرد قیمت را به زیر SMA دویست روزه بفرستند و اگر موفق شوند، ابعاد این کاهش تا قیمت 0.10607 دلار گسترده خواهد بود.

این پیش بینی خرسی درصورتی که CRO/USD رشد کرده و بالای سطح 0.144743 دلار بماند، بی اعتبار خواهد شد. تا آن زمان هرگونه افزایش قیمتی می تواند یک فرصت فروش باشد.

BNB/USD

بایننس کوین در 16 اکتبر از قیمت 31.9798 دلار برگشت اما گاوها حمایت بعدی را که روی 29.5646 قرار داشت خریداری کردند. این موضوع نشان می‌دهد سطوح حمایت بعدی در حال  تشکیل شدن هستند. شیب رو به بالای EMA بیست روزه (29.06 دلار) و RSI بالای 61 نشان می‌دهد گاوها دست بالاتر را دارند. SMA دویست روزه نیز شروع به افزایش کرده که نشان می دهد روند بلندمدت نیز مطابق میل گاوها است.

در صورتی که خریداران بتوانند BNB/USD را بالای منطقه مقاومت 32-33.3888 دلار نگه دارند، شتاب ممکن است اوج گرفته و ATH جدیدی رقم بخورد.

در مقابل اگر گاوها این جفت را زیر  EMA بیست روزه حفظ کنند، یعنی با سیگنال ضعف برای قیمت طرف خواهیم بود.

LTC/USD

Litecoin) LTC) در تلاش برای شکل دهی یک الگوی سر و شانه معکوس است که می‌تواند مکمل افزایش ناگهانی قیمت بوده و آن را بالای 51.50 دلار ببندد. میانگین های متحرک مسطح و RSI که زیر نقطه میانی قرار دارند، نشان از تعادل میان عرضه و تقاضا دارند. افزایش قیمت و بسته شدن آن بالای این سطح می تواند آغاز یک روند صعودی جدید باشد. هدف قیمتی الگوی این معکوس 61.50 دلار می باشد.

در صورتی که خرس ها این جفت را به زیر خط ترند بفرستند، این نظریه گاوی بی اعتبار خواهد شد. در مقابل اگر گاوها بتوانند قیمت را بالای 47.7845 دلار نگه دارند، حرکت به سوی 50 دلار و سپس 51.50 دلار محتمل خواهد بود.

به طور کلی اگر به دنبال سرمایه گذاری ارز دیجیتال هستید اما نمی‌دانید این کار را باید از کجا شروع کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم با تیم مشاوره‌ی خرید و فروش ارزهای دیجیتالی و بیت کوین «بینوست» تماس بگیرید. این تیم می‌تواند به شما کمک کند تا براساس سرمایه و شخصیتی که دارید بهترین سرمایه‌گذاری را در دنیای کریپتوکارنسی داشته باشید.

دسته بندی شده در:

در اینستاگرام بینوست جدید ترین مطالب را به صورت خلاصه و روزانه دریافت کنید