انجام تراکنش در دستگاه های خودپرداز رمز ارز بیت کوین ، افزایش حجم معاملات و ورود زنان به عرصه ­ی ارزهای رمزنگاری شده ، همگی برای این ارز یک گام مثبت هستند. داده‌های منتشر شده از مرکز تحقیقات Arcane  و Cointelegraph  نشان می‌­دهد. سرمایه گذاران به دلیل  نصف شدن پاداش بلوک و افزایش هزینه‌ی استخراج،  نگران به خطر افتادن امنیت شبکه‌ی بیت‌کوین هستند،. ولی تقاضای بیت کوین در سطح جهان همچنان رو به افزایش است اثبات این حرف این است که استفاده از  دستگاه های خودپرداز بیت‌کوین در میان مردم روز به روز در حال افزایش است. به همین دلیل تعداد این خودپردازها درسراسر جهان  به 8 هزار مورد رسیده است. این تعداد از سال 2019 بیش از 90٪ افزایش داشته است. اپراتور دستگاه خودپرداز بیت کوین به نام کوین استار(Coinstar) نیز از افزایش 40 درصدی استفاده از دستگاه خودپردازش از فوریه سال جاری خبر داد.

میزان قیمت واقعی روزانه رمز ارز بیت کوین در مقابل قیمت کل

سود رمز ارز  بیت کوین و حجم مبادلات روزانه رمز ارزهای دیگر

در مقایسه با altcoinsها، بیت کوین همچنان با افزایش بیش از 10 میلیارد دلار حجم معاملات روزانه، منجر به افزایش سرمایه در بازار و حجم معاملات دلاری ایالات متحده می شود. این رقم برای اتریوم و لایت کوین حجم معاملات روزانه زیر 500 میلیون دلار را نشان می دهد.

در حال حاضر برای ماه مه، قیمت رمز ارز بیت کوین نزدیک به 10٪ افزایش داشته است ، در حالی که آلت کوین‌هایی مانند اتریوم ، ریپل و مونرو  به سختی ضرر نمی‌دهند. تحقیقات Arcane همچنین نشان داد که پس از هاوینگ در یازدهم ماه مه ،به دلیل افزایش هزینه‌ی  استخراج، این شبکه به تدریج در حال بازگشت به سمت شبکه های بیت کوین کش و بیت کوین اس وی هستند ، اما در هر دو شبکه افت سهم چشمگیری از کل نرخ هش SHA-256 مشاهده شده است.( به مدت زمانی که هر تراکنش در شبکه‌ی بیت‌کوین تایید می‌شود اصطلاحا هش ریت گفته می‌شود.)

رخ هش رمز ارز بیت کوین کش(BCH) و بیت کوین اس وی (BSV)

کاهش ارزش رمز ارز بیت کوین کش از 3.4٪ به 2.07٪ ، یک کاهش چشمگیر 40 درصدی است. در همین حال ، بیت کوین اس وی از 2.39٪  به 1.55٪ سقوط کرد ، که یک کاهش شدید 35 درصدی داشته است.

سرمایه گذاری کوچک وبنیادی در آینده رمز ارز ­بیت کوین

جدیدترین قیمت بیت کوین در حجم معاملات بالا رخ داده است. یک علامت صعودی، نقطه­‌ی عطفی در میان سرمایه گذاری های کوچک و نهادی است. در چهارده ماه می سال 2020 ارزش بیت‌کوین صعود بسیار زیادی داشت و ارزش هر کوین به بالاتر در 10 هزار دلار رسید .همچنین Cointelegraph گزارش داد کل سود معاملات آتی بیت کوین در بورس کالای شیکاگو(CME) از ابتدای ماه 1000٪ افزایش یافته است. این یک نشانه درست از بازیابی قابل توجهی از حجم معاملاتی است که در 13 مارس به 3750 دلار رسیده بود . تحقیقات Arcane همچنین نشان داد که رشد چشمگیر در بازارهای وام دهی نظیر به نظیر و افزایش حضور زنان در مشاغل مربوط به رمزنگاری ، باعث شده است که شبکه و اکوسیستم بیت کوین همچنان در حال پیشرفت های مثبت باشد.

قیمت کل رمز ارز بیت کوین در طول سال

همچنین برای اطلاعات بیشتر در مورد هاوینگ این مقاله را مطالعه کنید.

سخن پایانی

برای سرمایه گذاری رمز ارز می‌توانید با تیم مشاوره‌ی سرمایه گذاری رمز ارز بینوست تماس بگیرید این تیم می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین سرمایه گذاری را داشته باشید.

مشاوره رایگان سرمایه گذاری ارز دیجیتال

اگر در مورد سرمایه گذاری در بازار ارز های دیجیتال یا استفاده از سبد های سرمایه گذاری بینوست سوال دارید فرم زیر را پر کنید تا در سریعترین زمان کارشناسان بینوست با شما تماس بگیرند .

دسته بندی شده در:

در اینستاگرام بینوست جدید ترین مطالب را به صورت خلاصه و روزانه دریافت کنید