سرمایه‌ گذاری بر روی اتریوم

در دنیای ارزهای دیجیتالی پس از بیت‌کوین، اتریوم بیشترین حجم  از تراکنش‌های مالی دنیا  را به خود اختصاص می‌دهد. به عبارتی بیت‌کوین و اتریوم شانه به شانه‌ی هم در حال حرکت هستند و حتی ممکن است روزی اتر از بیت‌کوین جلو بزند و اولین ارز محبوب ارزهای دیجیتالی شود. در این مقاله به شما سرمایه‌ گذاری اتریوم  را توضیح خواهیم داد.

اتریوم در سال 2014 برای اولین بار به میان آمد در زمان پدید آمدن این ارز ارزشش بسیار پایین بود و با 0.4 دلار شما می‌توانستید یک سهام از این ارز دیجیتالی را خریداری کنید. البته در مدت زمان کوتاهی ارزش این ارز دیجیتالی زیاد شد به گونه‌ای که در پایان سال 2017 ارزش اتر به 1400 دلار رسید. البته این ارز نتوانست ارزشش را مدت زمان زیادی حفظ کند و دچار افت قیمت شدیدی شد به گونه‌ای که امروز(8خرداد 1399) ارزش هر اتر 206.90 دلار است.

پس می‌توان به این نتیجه رسید که اتریوم برخلاف بیت‌کوین هنوز نتوانسته به یک ثبات از نظر قیمتی برسد که همین موضوع کار را برای سرمایه‌گذاری بر روی این ارز دیجیتالی سخت می‌کند.

اما سرمایه‌گذاری بر روی اتریوم یکسری نقاط مثبت نیز دارد که در ادامه این مقاله به نکات مثبت اتریوم برای سرمایه‌گذاری اشاره خواهیم کرد.

مزایای سرمایه‌ گذاری اتریوم

  1. به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران بزرگ به آینده‌ی این ارز دیجیتالی امیدوار هستند به همین دلیل تعداد شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران بزرگی که بر روی این ارز دیجیتالی سرمایه‌گذاری کردند بسیار زیاد شده  است. امیدواری چنین شرکت‌هایی به ما این پیام را می‌دهد که احتمال این که پروژه‌ی اتریوم شکست بخورد بسیار کم است و در آینده‌ی نه چندان دور اتریوم به یک ارز بسیار باارزش تبدیل خواهد شد.
  2. ویژگی منحصر به فردی که در اتریوم وجود دارد این است که در پلتفرم این ارز دیجیتالی شما می‌توانید سیستم بلاک‌چین مختص به خود را با یک ارز دیجیتالی خاص خود درست کنید. اما ارزش این ارزها به اتریوم بستگی دارد به عبارتی اگر ارزش اتریوم بالا برود ارزش این ارزهای دیجیتالی نیز بالا می‌رود و بالعکس. در حقیقت تبدیل شدن اتریوم به یک ارزپایه می‌تواند به بالا رفتن ارزش این ارز دیجیتالی کمک کند.

علاوه بر دو نکته‌ای که در بالا ذکر شد سرمایه‌گذاری اتریوم نکات مثبت دیگری نیز دارد. اگر دوست دارید بر روی این ارز سرمایه گذاری کنید پیشنهاد می‌کنیم ویدیویی که در پایین آمده را با دقت نگاه کنید به طور قطع جواب بسیاری از سوالات شما در این ویدیو وجود دارد.

دراین ویدیو خواهید دید:

  • مفهوم اثبات انجام کار
  • مفهوم اثبات سهام
  • نحوه فعالیت اثبات سهام در شبکه‌ی اتریوم
  • نحوه اعتبارسنجی درست بودن تراکنش در شبکه‌ی اتریوم
  • نکاتی که قبل از اعتبار سنجی باید به آن توجه شود
  • میزان پاداش شبکه برای استخراج اتریوم
  • چگونگی اندازه‌گیری میزان بازدهی شبکه اتریوم
  • ریسک‌هایی که در برابر سرمایه‌ گذاری بر روی اتریوم  وجود دارد

به طور کلی به اگر علاقه دارید بر روی ارزهای دیجیتالی مانند اتریوم سرمایه‌گذاری کنید اما زیاد با این نوع ارزها آشنایی ندارید ما به شما دو توصیه داریم.

توصیه اول: در مورد ارزهای دیجیتالی مطالعه‌ی خود را بالا ببرید. مثلا می‌توانید تمام مقاله‌های این وبلاگ را مطالعه کنید در اینجا سعی شده تا به ساده‌ترین روش به شما در مورد ارزهای دیجیتالی توضیح داده شود.

توصیه دوم: با یک تیم مشاوره‌ی حرفه‌ای در مورد این که سرمایه‌گذاری ارز دیجیتال مشورت بگیرید. برای این کار نیز ما به شما تیم مشاوره‌ی حرفه‌ای بینوست را معرفی می‌کنیم این تیم بیشتر از 15 سال است که در این حوزه فعالیت داشته و به بسیاری از افراد کمک کرده تا با یک سرمایه‌گذاری درست و به جا سرمایه‌ی خود را چند برابر کنند.

 

دسته بندی شده در:

در اینستاگرام بینوست جدید ترین مطالب را به صورت خلاصه و روزانه دریافت کنید