لغزش بیت کوین: قیمت بیت کوین (BTC) در 24 ساعت گذشته شاهد نوساناتی بوده است. این رمزارز در چند ساعت از 16400 دلار به 15750 دلار کاهش یافت و مقاومت 16 هزار دلار را بشدت رد کرد؛ این در حالیست که اوایل هفته از سد این مقاومت عبور کرده بود. به نظر شما دلیل لغزش بیت کوین چیست؟ برای پاسخ به این سوال در ادامه‌ی این مقاله با ما همراه باشید.

میانگین متحرک 20 روزه بیت کوین در نمودار روزانه 14 نوامبر 14600 دلار می باشد. در صورتی که در کوتاه مدت نزولی اتفاق بیافتد، سطح 14.6 هزار دلار منطقه مناسبی برای خریداران می باشد.

یکی از معامله گران که با نام «CryptoGainz» شناخته شده است، توضیح داد که ساختار فعلی بازار بیت کوین احتمالا منجر به فروش گسترده شده است.  او اشاره کرد که فراوانی پیشنهاد فروش در 16.5 هزار دلار با رسیدن قیمت بیت کوین به 16400 دلار فروکش نکرد.

این موضوع نشان می دهد که پیشنهادات فروش در این سطح اسپوف (Spoof – ساختگی) و برای دستکاری بازار نیستند. از این رو نشان گر آن است که فروشندگان در تلاشند تا در محدوده 16500 دلار از بیت کوین سود بگیرند.

چرا رسیدن به 16.5 هزار دلار در کوتاه مدت برای بیت کوین مشکل است؟

معامله گران یا ربات‌ها زمانی که می‌خواهند بازار بیت کوین را دستکاری کنند، در سطوح مقاومت یا حمایت مهم پیشنهاد ساختگی (Spoof) قرار می دهند. برای مثال اگر معامله گران پیشنهادات ساختگی بزرگی در نزدیکی یک سطح مقاومت قرار دهند، ممکن است خریداران قیمت را به بالای مقاومت سوق ندهند. از این روش برای پامپ مصنوعی یا محدود کردن شتاب یک بازار استفاده می شود.

پیشنهادات فروش یا «درخواست‌ها»ی بالای 16500 دلار طی افزایش قیمت اخیر بیت کوین همچنان پابرجا بوده و از بین نرفته بودند. با توجه به این موضوع، احتمال آنکه قیمت 16.5 هزار دلار در کوتاه مدت سطح مقاومت سنگینی باشد همچنان بالاست.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نظر دولت جدید آمریکا در مورد بیت کوین می‌توانید این مقاله را مطالعه کنید.

مقصد بعدی قیمت بیت کوین کجاست؟

چشم انداز بیت کوین در میان تحلیل گران و معامله گران متغیر و درهم است. برخی معامله گران می‌گویند لغزش قیمت بیت کوین به 12 -13هزار دلار طی این حرکت گاوی اجتناب ناپذیر است؛ حتی اگر سالم نباشد. کانترینگ کلارک (Cantering Clark)، یکی از معامله گران بیت کوین، گفته است علیرغم شتاب قوی BTC، قیمت ممکن است سطح 13 هزار دلار را مجددا تست کند.

اگر می‌خواهید در مورد اینکه الان زمان درستی برای سرمایه گذاری بیت کوین هست و یا خیر اطلاعات به دست آورید می‌توانید با تیم مشاوره‌ی سرمایه گذاری بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال «بینوست» تماس بگیرید.

دسته بندی شده در:

برچسب شده در:

در اینستاگرام بینوست جدید ترین مطالب را به صورت خلاصه و روزانه دریافت کنید