ارز دیجیتال و بیت کوین: همان طور که در  ویدیوی قبلی به شما توضیح دادیم پول در گذشته و حتی امروز به دولت‌ها قدرت می‌دهد و هر زمان که بانک مرکزی هر کشوری بخواهد می‌تواند پول بیشتری تولید کند. البته تولید پول بیشتری به کمک اقتصاد یک کشور نمی‌آید بلکه باعث نابودی آن می‌شود. به همین دلیل ارز دیجیتال و بیت کوین به میان آمدند تا بتواند به مردم کمک کند که قدرت را در دست بگیرند.

هنگامی که برای اولین بار فدرال رزرو به میان آمد هدف این موسسه غیر دولتی: تلاش برای اجرای سیستم اعتباری و پولی بود. البته همان طور که به شما توضیح دادیم به نظر می‌رسد این سازمان اصلا نتوانسته به اهدافش برسد!

به طور کلی به دلیل سیاست‌های غلط فدرال رزروی هر روز از ارزش دلار آمریکا کم می‌شود. در گذشته شما می‌توانستید به یک دلار در آمریکا 16 قرص نان بخرید اما امروز با همان پول می‌توانید نصف قرص نان خریداری کنید! این نشان دهنده‌ی کاهش ارزش دلار آمریکا است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد کاهش ارزش دلار  به شما پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را مطالعه کنید.

یادتان باشد که دولت‌ها از هوا پول درست نمی‌کنند بلکه آنچه که قدرت این کار را به آنها می‌دهد پول‌های شما است. بگذارید برای اینکه این قضیه را کاملا متوجه شوید برای شما یک مثالی بزنم:

تصور کنید شما در حساب بانکی خود 100 دلار قرار می‌دهید.، چند روز بعد که حساب بانکی خود را چک می‌کنید به شما عدد 100 دلار را نشان می‌دهد اما در حقیقت بانکی که در آن سرمایه گذاری کردید 3 دلار بیشتر ندارد! بقیه‌ی پول شما را بانک به فرد دیگری وام می‌دهد تا کسب و کارش را راه بیاندازد. البته این وام با بهره خواهد بود پس بانک 100 دلار سرمایه‌ای که شما در آن گذاشتید را چندین برابر کرده است!

درست در همین نقطه است که ارز دیجیتال و بیت کوین به کمک شما می‌آید و شما با خریدن بیت کوین  می‌توانید خیالتان راحت باشد که به جز خود شما هیچ کس به دارایی‌های شما دسترسی ندارد و تمام تراکنش‌هایی که در این شبکه انجام می‌شود توسط بلاکچنین و ماینرها ثبت می‌شود.

تمام این توضیحاتی که به شما دادیم باعث شده تا ارز دیجیتال و بیت کوین برای مردم جذاب تر از ارز فیات باشد.

اگر علاقه دارید در مورد  ارز دیجیتال بیشتر بدانید ویدیوی بالا راببینید.

در این ویدیو در مورد:

  • ماشین جادویی پول چیست؟
  • فدرال رزور چگونه بودجه‌ی سالیانه‌ی خود را تامین می‌کند؟
  • بانکداری سنتی چگونه از سرمایه‌ی شما چندین برابر سود می‌کند؟
  • بیت کوین و ارز دیجیتال چه مزیت‌هایی در برابر ارز فیات دارد.

صحبت خواهیم کرد.

همچنین اگر در مورد سرمایه‌گذاری بر روی ارز دیجیتال و بیت کوین سوالی دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم با تیم مشاروه سرمایه گذاری ارز دیجیتال «بینوست» تماس بگیرید.

با تشکر از خانم آناهیتا تشکری بابت ترجمه‌ی این ویدیوی مفید.

دسته بندی شده در:

در اینستاگرام بینوست جدید ترین مطالب را به صورت خلاصه و روزانه دریافت کنید