اگر به دنبال ساختن کیف پول تراست هستید اما نحوه‌ی انجام این کار را نمی‌دانید ویدیویی که در پایین آمده نحوه ساخت کیف پول تراست را به شما آموزش می‌دهد.

در مورد کیف پول تراست (Trust Wallet) باید به شما بگوییم که این کیف پول رایگان است و شما  می‌توانید در این کیف‌پول که به صورت اپلیکیشن بر روی موبایل و یا کامپیوتر نصب می‌شود برای نگه‎‌داری چندین ارز دیجیتال استفاده کنید.

لازم به ذکر است فعالیت کیف پول تراست بر روی پلتفرم اتریوم است و شما بر روی این پلتفرم می‌توانید توکن‌هایی ( به ارز دیجیتال هر پلتفرم بلاک‌چین اصطلاحا نشانه یا توکن گفته می‌شود.)  که از ارزهای دیجیتال مختلف دارید را بفروشید و یا اینکه چندین ارز دیجیتال خریداری کنید.

لازم به ذکر است نرم افزار کیف پول تراست هم برای آی او اس(ios)  و هم برای اندروید(Android) در دسترس است و تمام دارندگان این دو نوع نرم افزار می‌توانند از این کیف پول استفاده کنند.

به طور کلی برای نصب این نرم افزار بسیار راحت است و برای این کار باید قدم‌هایی که در زیر عنوان شده را به ترتیب انجام دهید:

  1. از طریق گوگل پلی و یا اپ استور برنامه‌ی Trust Wallet را نصب کنید.
  2. سپس برنامه را باز کنید و بر روی گزینه‌ی Create a New Walletکلیک کنید.
  3. دستور العمل‌ها را بخوانید و آنها را انجام دهید.
  4. پس از مشخص کردن یک کلمه‌ی عبور، کیف پول شما ساخته شده است. لازم به ذکر است باید همیشه پسورد و عبارت بازیابی خود را در یک جای امن نگه دارید زیرا در صورت از دست دادن و یا گم کردن آن دیگر نمی‌توانید به حساب خود دسترسی داشته باشید.

در ویدیویی که در پایین آمده است نحوه ساخت کیف پول تراست و همچنین نحوه تبدیل ارزهای دیجیتالی به یکدیگر و یا خرید و فروش آن به سادگی توضیح داده شده است.

 

 
اگر به دنبال سرمایه گذاری ارز دیجیتال هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که ابتدا با تیم مشاوره سرمایه گذاری ارز دیجیتال «بینوست» تماس بگیرید. این تیم می‌تواند به شما کمک کند تا با هر سرمایه‌ای که دارید بهترین سرمایه گذاری داشته باشید.

دسته بندی شده در:

در اینستاگرام بینوست جدید ترین مطالب را به صورت خلاصه و روزانه دریافت کنید