در این مقاله قصد داریم شما را با واریز ارز دیجیتال به صرافی کوینکس آشنا کنیم، پس اگر در مورد نحوه‌ی واریز در این سایت مشکل دارید در ادامه‌ی این مقاله با ما همراه باشید.

همان طور که می دانید سرمایه‌گذاری بر روی ارز دیجیتال (Digital currency) امروزه به یک ترند جهانی تبدیل شده است. حتی صندوق‌های سرمایه گذاری نیز متوجه شدند که یکی از بهترین تریدها، ترید ارز دیجیتال است.  برای اطلاعات بیشتر در مورد سرمایه گذاری ارز دیجیتال و یا بیت کوین می‌توانید با تیم مشاوره‌ی سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال بینوست تماس بگیرید.

از طرفی سرمایه گذاری بر روی ارز دیجیتال (Digital currency) برای افرادی که در کشورهای با تورم بالا زندگی می‌کنند یک سرمایه‌گذاری منطقی به حساب می‌آید زیرا روز به روز از ارزش پول ملی آنها کاسته می‌شود اما با خرید ارز دیجیتال نه تنها ارزش سرمایه‌ی آنها کم نمی‌شود بلکه یک حاشیه‌ی سود نیز خواهند داشت.

برای ترید کردن ارز دیجیتال (Digital currency) شما به یک صرافی  نیاز دارید. در این صرافی باید ارزی که شما بر روی آن ترید انجام می‌دهید هم برای خرید و هم برای فروش وجود داشته باشد.

از طرفی به دلیل اینکه ایران تحریم است و بسیاری از صرافی های ارز دیجیتال پس از اینکه شما با ip ایران وارد آن می‌شوید حساب شما را بلوکه می‌کنند و شما دیگر به دارایی های خود دسترسی نخواهید داشت! پس انتخاب یک صرافی که به راحتی با آی پی ایران در آن بتوانید واریز و برداشت ارز دیجیتال (Digital currency) انجام دهید بسیار ضروری است.

صرافی کوینکس، صرافی است که شما با داشتن پاسپورت و یا حتی کارت ملی می‌توانید در آن احراز هویت کنید و بدون اینکه نگران بلوکه شدن دارایی‌هایتان باشید می‌توانید بر روی کریپتوکارنسی های مختلف سرمایه گذاری کنید. همچنین شما در این صرافی می‌توانید از کد دو مرحله‌ای گوگل استفاده کنید و از این طریق سطح امنیت حساب کاربری تان را افزایش دهید.

در ویدیویی که  در این مقاله آمده است نحوه واریز ارز دیجیتال به صرافی کوینکس به شما آموزش داده شده  در این ویدیوی یک دقیقه‌ای شما متوجه خواهید شد که برای ترید کردن در این صرافی چه کاری باید انجام دهید.

نحوه واریز ارز دیجیتال به صرافی کوینکس:

  1. ثبت نام خود را در این صرافی تکمیل کنید.
  2. وارد اپلیکیشن شوید و بر روی گزینه‌ی (asset) کلیک کنید
  3. وارد بخشی می شوید که تمام توکن‌ها و ارزهای دیجیتالی که این صرافی پشتیبانی می‌کند، مشاهده خواهید کرد.
  4. بر روی ارز مورد نظر خود (برای واریز به صرافی) کلیک کنید
  5. صفحه‌ی جدیدی برای شما باز می‌شود که در این صفحه بر روی گزینه‌ی (deposit)کلیک کنید
  6. آدرس کیف پول ارز مورد نظرتان را وارد کنید.
  7. ارز مورد نظر شما وارد کیف پول صرافی کوینکس شد

تصمیم نهایی با شماست، سایت بینوست تنها قصد اطلاع رسانی به شما را دارد و هیچ صرافی را رد و یا تایید نمی‌کند. بهتر است قبل از تصمیم گیری در مورد انتخاب صرافی ارز دیجیتال خود در مورد تمام اکسچنج‌ها اطلاعات خوبی به دست آورید و با یک دید باز انتخاب  کنید.

دسته بندی شده در:

برچسب شده در:

, ,
در اینستاگرام بینوست جدید ترین مطالب را به صورت خلاصه و روزانه دریافت کنید