هر آنچه در مورد توکن Basic Attention باید بدانید

هر آنچه در مورد توکن Basic Attention باید بدانید

Brave یک مرورگر وب منبع آزاد و متن باز( تمام افراد می‌توانند به کدهایی که به وسیله‌ی آن برنامه نوشته شده دسترسی پیدا کنند.) است که برای شما مرورگرسریع‌تر ، ایمن تر ، خصوصی‌تر و منصفانه تری در اینترنت را فراهم می کند. توکن این مرورگر Basic Attention است که به اصطلاح به آن (BAT) گفته می‌شود.

تبلیغات دیجیتالی رو به نابودی است و Brave برای رفع آن یک مدل جدید و مبتنی بر blockchain تهیه کرده است. بیایید یک دقیقه وقت بگذاریم تا ذینفعان در حوزه دیجیتالی امروز را شناسایی کنیم و ببینیم این افراد با چه مشکلاتی روبرو هستند پس از این بررسی می توانیم در چگونگی ارائه مرورگر Brave و توکن BAT دید بهتری داشته باشیم.

  • کاربران

هر آنچه در مورد توکن Basic Attention باید بدانید

اول و مهمترین چیز شما هستید، یا به اصطلاح کلی‌تر کاربر. شما به احتمال زیاد هر روز به دلایل مختلف به اینترنت می روید: برای خواندن مقاله ، تماشای فیلم یا گوش دادن به پادکست. خرید و فروش محصولات و خدمات؛ یا با دوستان ، خانواده و همکاران  از طریق اینترنت ارتباط برقرار می‌کنید.

  • ناشران محتوا( یا به اصطلاح تولید کنندگان محتوا)

Brave در وهله اول با وب سایتهایی که محتوا ارائه می‌دهند ، مانند سایت خبری مورد علاقه شما ، ارتباط برقرار می‌کند. این سایت خبری به دلیل منتشر کردن اخبار، ناشران محتوا خوانده می‌شود. شاید راحت‌تر باشد تا ناشران محتوا را تولید کننده‌ی محتوا در نظر بگیریم.

هر آنچه در مورد توکن Basic Attention باید بدانید

  • تبلیغ کنندگان (یا به اصطلاح برندها)

ناشران با فروش فضا در وب سایت های خود به برندها برای نمایش تبلیغات، درآمد کسب می کنند. برندها به این امید که کاربران تبلیغات آنها را به هنگام خواندن  محتوا مشاهده کنند ، در وب سایتهای ناشران فضای تبلیغاتی خریداری می‌کنند و به طور ایده آل ، کاربران روی تبلیغات آنها کلیک می کنند و این گونه برندها فروش بیشتری خواهند داشت.

هر آنچه در مورد توکن Basic Attention باید بدانید

تا به اینجا مدل تبلیغات دیجیتال را به طور خلاصه شرح دادیم. حالا نوبت آن رسیده تا مشکلات این مدل را با یکدیگر بررسی کنیم.

مشکلات تبلیغات دیجیتالی در مدل امروزی:

مشکل اول: سرعت

هر آنچه در مورد توکن Basic Attention باید بدانید

هنگامی که برای دیدن محتوا به یک سایت می روید ، یک سرور آن محتوا را جمع آوری کرده و به کامپیوتر شما تحویل می دهد. اما ، سرورها همچنین باید مبادلات تبلیغاتی را جمع آوری کنند و تحویل دهند. این کار زمان گیر است (تبلیغات  به طور متوسط حدود ۵ ثانیه از بارگیری تلفن همراه کاربران استفاده می کنند) و شما بابت این بارگیری هزینه می‌پردازید. (حداکثر ۵۰٪ از داده های تلفن همراه شما برای تبلیغات و ردیاب ها استفاده می شود و ماهانه ۲۳ دلار برای شما این موضوع هزینه دارد) البته ذکر این نکته ضروری است که این تبلیغات  عمر باتری تلفن همراه شما  را تا ۲۱٪ کاهش می دهد.

مشکل دوم: امنیت

هر آنچه در مورد توکن Basic Attention باید بدانید

اگرچه ممکن است از آن آگاه نباشید اما درمیان تبلیغات معمولی که توسط وب سایت ها به شما ارائه می‌شود تبلیغات مخرب  نیز وجود دارد.

تبلیغات مخرب به عنوان malicious advertisements نیز شناخته می شود ، این نوع تبلیغات به هکرها امکان می دهد به اطلاعات حساس و مهم ذخیره شده در کامپیوتر شما مانند نام ، آدرس ، تاریخ تولد ، شماره تأمین اجتماعی و شماره کارت اعتباری که شما در کامپیوترتان ذخیره کردید، دسترسی پیدا کنند. حتی برای دسترسی به این اطلاعات ، نیازی به کلیک کردن شما بر روی این تبلیغات مخرب نیست!

مشکل شماره سه: حریم خصوصی

هر آنچه در مورد توکن Basic Attention باید بدانید

 

ناشران نه تنها در پلتفرمشان فضا به برندهای متنوع می‌فروشند بلکه آنها محتواهایی که شما را در وب سایت آنها دیدید را ردیابی می کنند( معمولا این کار توسط یک کوکی انجام می‌شود.) و همراه با ip کامپیوتر شما ناشران پروفایل اختصاصی شما را به برندها می‌فروشند به این ترتیب برندها می‌توانند تبلیغ‌های هدفمندتری به شما ارائه دهند.

اگر شما اطلاعات شخصی خود را در اختیار ناشران به هنگام  خریدن یا دنبال کردن یک محتوا گذاشته باشید در حال حاضر ناشران هویت واقعی شما را می‌دانند.

تمام این مشکلات در نهایت به یک چیز ختم می‌شود: هزینه.

هزینه زمان ، هزینه حفظ حریم خصوصی و هزینه امنیت شما  و در نهایت به معنی خرج کردن پولی  است که شما به سختی به دست آوردید.

در مورد این مدل فعلی تعدادی مسئله وجود دارد که برای ناشران و تبلیغ کنندگان نیز مضر است. به عنوان مثال ، در مبادلات تبلیغاتی درصد زیادی(بیش از ۷۰ درصد) از درآمد تبلیغاتی ناشران برای ارائه این تبلیغات به وب سایت های ناشران  دیگر اختصاص داده می‌شود. همچنین ، ناشران هنگامی که کاربران دارای مسدود کننده تبلیغات هستند ، درآمد کسب نمی کنند و در حال حاضر بیش از ۶۰۰ میلیون دستگاه مسدود کننده تبلیغات را اجرا می کنند و تبلیغ کنندگان نمی دانند تبلیغات آنها تا چه اندازه مؤثر است ، مگر اینکه یک کاربر مستقیماً روی این تبلیغ کلیک کند.

Brave قصد دارد با مرورگر Brave و توکن Basic Attention ، این همه مشکلات را برای کاربران ، ناشران و تبلیغ کنندگان حل کند.

به عنوان یک پایه ، Brave به طور فعال تبلیغات ، تبلیغات مخرب و ردیاب ها را مسدود می کند تا فعالیت مرورگر شما ایمن ، خصوصی و سریع باشد.

اگر این چیزی است که شما می خواهید یا به آن احتیاج دارید ، Brave به صورت رایگان آن را به شما می‌دهد. مرورگر Brave با استفاده از Chromium ، نرم افزار منبع باز ساخته شده است که به Google Chrome قدرت می دهد ، بنابراین تمام افزونه های مورد علاقه شما در این مرورگر به صورت یکپارچه کار خواهند کرد. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که Brave را دانلود کنید و شروع به استفاده از این مروگر کنید.

با این حال ، چندین جنبه از اکوسیستم Brave وجود دارد که می تواند بیشتر به شما ، تبلیغ کنندگان و ناشران سود برساند و این زمان مناسب برای صحبت در مورد توکن Basic Attention یا BAT  است.

این توکن مبتنی بر Ethereum است و با مرورگر Brave گره خورده است. با انتخاب فعالانه و انتخاب مشاهده تبلیغات ، می توانید BAT را از تبلیغ کنندگان بدست آورید.

هنگامی که تبلیغ در کنار محتوایی که شما استفاده می‌کنید، ارائه می‌شود، میزان ارزش تبلیغ و یا به اصطلاح توکن Basic Attention که شما بدست می‌آورید براساس مدت زمانی که تبلیغ در تب شما فعال است و تعداد پیکسل‌های قابل مشاهده تبلیغ متناسب با تعداد پیکسلهایی که مابقی مطالب موجود در صفحه را تشکیل می دهند، تعیین می‌شود.

می توانید با کلیک بر روی یک تبلیغ ، توکن Basic Attention را بدست آورید و این امر شما را به یک تب جداگانه متشکل از آن تبلیغ می برد ، جایی که با توجه به مدت زمانی که شما صرف دیدن تبلیغ می‌کنید، می‌توانید توکن به دست آورید.

وقتی می خواهید با مشاهده تبلیغات ، BAT بدست آورید ، ناشران نیز  ، توکن Basic Attention بدست می آورند زیرا محتوای آنها شما را به وب سایتی که در وهله اول در آن تبلیغات ارائه می شود آورده است. بنابراین ناشران برای ایجاد محتوای عالی انگیزه می گیرند تا بتوانید در کنار هم درآمد کسب کنید. هرچه بیشتر وقت خود را برای مشاهده محتوای آنها و تبلیغاتی که در کنار آن ارائه می شود صرف کنید ، BAT بیشتر کسب می کنید.

یکی دیگر از ویژگی های مهم اکوسیستم Brave این است که می توانید توکن Basic Attention  به ناشران مورد علاقه خود برای محتوا بسیار خوبی که تولید می‌کنند پاداش دهید. یا حتی می توانید از BAT استفاده کنید تا مستقیماً از ناشران خدمات خریداری کنید.

هر آنچه در مورد توکن Basic Attention باید بدانید

و سرانجام ، اکنون برندها می توانند به لطف سیستم هوشمندانه ارزش توجه Brave ، ارزیابی کنند آگهی های آنها تا چه اندازه موثر بوده است.

با Brave ، رفتار شما در وب سایت ها هرگز از مرورگر شما بیرون نخواهد رفت.  این بدان معناست که هیچ نمایه ای از فعالیت شما یا هویت شما با شخص ثالث به اشتراک گذاشته نمی شود.

در عوض ، Brave از یادگیری ماشینی در داخل مرورگر استفاده می کند تا مشخص کند چه تبلیغاتی می تواند از مجموعه تبلیغات ارائه شده توسط برند هایی که با Brave همکاری می کنند ، به شما ارائه شود.

هر آنچه در مورد توکن Basic Attention باید بدانید

ممکن است از خودتان بپرسید ، “چرا ما وقتی می توانیم از دلار استفاده کنیم ، باید  برای به دست آوردن توکن Basic Attention زحمت بکشیم؟” جواب ، حریم خصوصی است. برای کسب و یا اهداکردن ارز فیات(ارزهایی  مانند دلار) ، لازم است هویت و اطلاعات مالی خود را در اکوسیستم Brave آشکار کنید. اما با استفاده از BAT ، معاملات شما در بلاکچین اتریوم عمومی هستند اما هویت شما خصوصی باقی می ماند!

با داشتن توکن Basic Attention و Brave ، شما ، سازندگان محتوا و برندهای تجاری ، همگی می توانید آنلاین در یک اکوسیستم ایمن ، خصوصی و سودمند همزیستی شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.