کیف پول بیت کوین: توضیح کیف‌ پول بیت کوین به زبان ساده

بیت کوین یک ارز دیجیتالی است و مانند سایر ارزهای فیزیکی قابل لمس نیست. به همین دلیل نگه‌داری آن نیز متفاوت از سایر ارزهاست و نیاز به کیف پول بیت کوین دارد. به طور کلی شما برای نگه‌داری پول‌های‌تان چه به صورت فیزیکی و چه به صورت دیجیتالی به یک فضا و یا مکانی احتیاج دارید که برای ارزهای معمولی این مکان بانک‌ها و یا کیف‌پول‌های فیزیکی هستند اما برای ارزهای دیجیتالی درست مانند خود ارز، این مکان نیز به صورت دیجیتالی و در فضای اینترنت است.

همان طور که شما برای هر حساب بانکی خود یک شماره حساب و یک رمز اختصاصی دارید برای کیف‌پول بیت‌کوین نیز درست به همین شکل است. کیف پول شما یک شماره‌ی عمومی دارد که برای واریز و پرداخت می‌توانید این شماره را به کاربران دیگر حاضر در شبکه بدهید. همین طور کیف‌پول شما دارای یک امضای اختصاصی است که این امضا درست مانند رمز دوم شما باید حفظ شود و به جز خود شما کس دیگری نباید از آن خبر داشته باشد.

لازم به ذکر است اگر شما نتوانید به درستی این امضای اختصاصی را حفظ کنید و دچار دزدی شوید به هیچ جایی نمی‌توانید شکایت کنید پس در حفظ و نگه‌داری این امضا باید بسیار دقیق باشید.

کیف‌پول بیت‌کوین شکل‌های مختلفی دارد از کاغذی با یک کیو آر کد مشخص گرفته تا کیف‌پول سخت افزاری که برخی از آنها یک صفحه نمایش دارند و شما می‌توانید به راحتی میزان بیت‌کوینی که در حسابتان ذخیره کردید را ببینید.

در این ویدیو خواهید دید:

  • کیف پول بیت‌کوین چیست
  • نحوه‌ی عملکرد کیف‌پول بیت‌کوین
  • انواع کیف پول بیت کوین و ویژگی‌های آنها
  • نحوه‌ی استفاده از این کیف‌پول‌ها
  • چگونگی افزایش امنیت کیف‌پول

کارشناسان اقتصادی بر این باورند که همان طور که اینترنت صنعت انتشار را به طور کامل تغییر داد، بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتالی در حال تغییر اقتصاد و بانکداری هستند. پس نمی‌توان از یادگیری و آشنا شدن با مفاهیم این ارز شانه خالی کرد. در ویدیویی که در پایین می‌بینید به ساده‌ترین زبان و راحت‌ترین شکل شما را با مفاهیم اولیه‌ی کیف ‌پول بیت کوین آشنا کرده است. مطمئنا پس از مشاهده‌ی این ویدیو به راحتی متوجه کیف‌پول بیت‌کوین خواهید شد.

دسته بندی شده در:

برچسب شده در:

, ,
در اینستاگرام بینوست جدید ترین مطالب را به صورت خلاصه و روزانه دریافت کنید